محمد طوماسی با تأکید بر اینکه تمهیداتی برای ضدعفونی کردن بانک‌ها اندیشیده شده است، یادآور شد: ماسک برای بانک‌ها درخواست شده، اما هنوز به دست ما نرسیده است.
کد خبر: ۸۲۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲ 24 February 2020
رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان همدان با تأکید بر اینکه مردم کمتر به بانک‌ها مراجعه کنند، گفت: شهروندان همدانی حتی المقدور از مراجعه غیرضروری به بانک‌ها خودداری کنند.

به گزارش ایسنا، طوماسی با اشاره به اینکه مردم از طریق سامانه بانکی امورات خود را بگذرانند، اظهار کرد: هر چه مراجعه به شعب بانک‌ها کمتر شود، ایمنی و حفظ سلامت مردم بیشتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: در صورت لزوم مراجعه حضوری به بانک‌ها حتماً از دستکش و خودکار شخصی استفاده کنند تا از این طریق از انتقال بیماری جلوگیری شود.

طوماسی با تأکید بر اینکه تمهیداتی برای ضدعفونی کردن بانک‌ها اندیشیده شده است، یادآور شد: ماسک برای بانک‌ها درخواست شده، اما هنوز به دست ما نرسیده است.

مدیر امور شعب بانک ملی استان همدان با اشاره به خدمت جدید بانک ملی در راستای حذف کاغذ و دستگاه کارتخوان، ادامه داد: نشان پرداخت یکی از خدمات جدید بانک ملی است که در این خدمت بدون نیاز به کارت بانکی می‌توان پول را به حساب دیگران انتقال داد.

وی افزود: مشتریان بانک ملی برای دریافت این خدمت کافی است در نرم افزار "آپ" گزینه نشان پرداخت را انتخاب کرده و با ورود کد ملی کد QR را دریافت کنند و با داشتن این کد وجه مورد نظر را به حساب دیگران واریز کنند.

طوماسی گفت: این خدمت در راستای حذف دستگاه‌های کارتخوان و کاغذ راه اندازی شده و در تاکسی‌ها و هنگام خرید برای کاهش تبادل اسکناس کاربرد دارد.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان همدان درباره توزیع اسکناس نو برای نوروز، خاطرنشان کرد: هنوز هیچ برنامه‌ای از سوی بانک مرکزی به بانک‌ها ابلاغ نشده است در صورتی که برنامه‌ای اعلام نشود به روال گذشته توزیع اسکناس انجام خواهد شد همچنین در دستگاه‌های خودپرداز اسکناس نو قرار داده می‌‎شود تا کمتر به بانک‌ها مراجعه شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار