بنابر تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه بوعلی سینا تمامی کلاس‌های درس دانشگاه بوعلی‌سینا تا پایان سال تعطیل شد. موضوع امورات آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی، پس از بررسی‌های نهایی به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.
کد خبر: ۸۲۵۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷ 24 February 2020
در راستای اقدامات پیشگیرانه در مقابل کرونا ویروس مدارس استان همدان در کلیه مقاطع تحصیلی تا پایان هفته تعطیل شد.

به گزارش ایسنا،  در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه در مقابل کروناویروس و اهتمام به سلامتی دانش‌آموزان، فرهنگیان و خانواده‌ها و نظر به هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا کلیه مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی (صرفاً کلاس‌های آموزشی)، علمی، آزاد و زبان تا هشتم اسفندماه ۱۳۹۸ در نوبت صبح و بعدازظهر در سراسر استان همدان تعطیل اعلام می‌شود.

پیش از این آموزش و پرورش استان مدارس را در روز‌های یکشنبه و دوشنبه (چهارم و پنج اسفندماه) تعطیل کرده بود و امروز تعطیلی مدارس تمدید شد.

تعطیلی دانشگاه بوعلی سینا تا پایان سال

بنابر تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه بوعلی سینا در جلسه صبح امروز -دوشنبه ۵ اسفندماه- تمامی کلاس‌های درس دانشگاه بوعلی‌سینا تا پایان سال تعطیل شد. موضوع امورات آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی، پس از بررسی‌های نهایی به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.

جزئیات مربوط به نحوه جبران کلاس‌های تشکیل نشده، پس از برنامه‌ریزی‌های لازم اطلاع‌رسانی می‌شود. در ضمن فعالیت‌های اداری این دانشگاه تعطیل نیست و طبق روال تداوم دارد.

عموم دانشجویان می‌توانند برای اطلاع از امور تحصیلات تکمیلی، دانش‌آموختگی، مالی، وام‌ها، امتحانات معرفی به استاد و سایر موارد ضروری، غیر از کلاس‌های درس، در ساعات اداری با مسئولان ذی‌ربط به صورت حضوری و یا تلفنی تماس حاصل کنند.

ساعات اداری دانشگاه بوعلی‌سینا از شنبه‌ها تا چهارشنبه‌ها و تا پایان اسفندماه از ۷:۳۰ تا ۱۲ و ۱۳:۳۰ تا ۱۶ است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار