علیرضا حسن پور اشاره به اینکه از طریق سامانه انبار‌ها موجودی هر داروخانه و تجهیزات پزشکی بررسی می‌شود و همکاران ما به صورت میدانی نیز حضور دارند تاکید کرد: هرگونه تخلفی اعم از امتناع عرضه و اخفا و نیز گرانفروشی داشته باشند به شدت برخورد می‌شود.
کد خبر: ۸۲۵۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵ 22 February 2020
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از شکایت مردم از داروخانه‌ها و تجهیرات پزشکی به تعزیرات حکومتی در خصوص گرانی و عدم فروش ماسک، الکل و مواد ضدعفونی خبر داد.
شکایت مردم از داروخانه‌ها و تجهیزات پزشکی به تعزیرات حکومتی

به گزارش فارس، حسن پور از فعالیت تیم بازرسی تعزیرات حکومتی برای نظارت بیشتر در خصوص فروش تجهیزات پزشکی خبر داد و اظهار کرد: از دیروز مردم مرتب تماس گرفته و مواردی از فروش الکل و ماسک به عنوان تخلف به ما اطلاع داده اند.

وی با بیان اینکه امروز بازرسی‌هایی را در این زمینه آغاز کرده‌ایم گفت: در مرکز استان دو تیم و در شهرستان‌ها نیز دو تیم فعال خواهند بودند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: به همکاران خود اطلاع داد‌ه‌ایم به صورت ویژه تمام تجهیزات پزشکی و داروخانه‌ها که لوازم بهداشتی نظیر الکل، ماسک و مواد ضدعفونی کننده را می‌فروشند بازررسی و نظارت داشته باشند.

وی اشاره به اینکه از طریق سامانه انبار‌ها موجودی هر داروخانه و تجهیزات پزشکی بررسی می‌شود و همکاران ما به صورت میدانی نیز حضور دارند تاکید کرد: هرگونه تخلفی اعم از امتناع عرضه و اخفا و نیز گرانفروشی داشته باشند به شدت برخورد می‌شود.

حسن‌پور با بیان اینکه به بازرسان بهداشتی دستور داده‌ایم خارج از نوبت و بلافاصله ضمن بازرسی رسیدگی به حکم قانونی آن‌ها را صادر کنند گفت: همکاری دادستانی، اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت وجود دارد و در صورت تخلف فاحش در صورت لزوم اقدام به تعطیلی واحد می‌کنیم.

وی افزود: در این زمینه نسبت به هیچ فرد و واحد صنفی متخلف اغماض نداریم و شدیدترین مجازات را اعمال خواهیم کرد چراکه این موضوع با جان و سلامت مردم ارتباط دارد.

وی گفت: شهروندان علاوه بر شماره ۱۲۴ می‌توانند با شماره ۳۲۵۲۳۱۶۱ تماس گرفته و هرنوع تخلف را اطلاع دهند تا با قید فوریت رسیدگی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار