رئیس پلیس راه استان همدان در پاسخ به اینکه مردم درخواست افزایش دوربین‌های کنترل سرعت در سطح شهر دارند و قرار بود این کار انجام شود اما هنوز محقق نشده است گفت: جلسه‌ای را در آینده نزدیک با استاندار در خصوص پیگیری نصب دوربین‌ها در استان خواهیم داشت که نه تنها در مرکز بلکه در شهرستان‌هایی تکلیف شده و باید شهرداری‌ها انجام دهد.
کد خبر: ۸۲۵۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳ 22 February 2020
رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه ورودی شهرک مدنی مشکل ترافیکی و تصادف خاصی ندارد گفت: سال آینده طرح هندسی در شهرک مدنی اجرا می‌شود.

علی فکری در این خصوص با بیان اینکه قبلا این موضوع را در جلسات مختلف مطرح کرده‌ایم و فضا برای انجام کار وجود دارد گفت: جزو برنامه‌های سال آینده است تا طرح‌های هندسی در شهرک مدنی ایجاد شود.

فکری با بیان اینکه جداسازی مسیر، با ایجاد دور برگردان ایمن مورد توجه است افزود: ورودی شهرک مدنی مشکل ترافیکی و تصادف خاصی ندارد و حتی ایستگاه راهور هم در آن جا فعال است.

وی گفت: البته در  میدان نبوت مشکلاتی است که حتی اعمال قانون زیادی هم صورت می‌گیرد اما به دلیل وجود بیمارستان تامین اجتماعی در آن منطقه و بالا بودن تعداد ارباب‌ رجوع‌ها  پاسخگوی نیازها نیست.

رئیس پلیس راه استان همدان تاکید کرد: البته با توجه به طرح این موضوع، امروز به همکاران ابلاغ خواهم کرد که کنترل تخلفات میدان نبوت تشدید شود و برخورد لازم صورت گیرد.

وی در پاسخ به اینکه مردم درخواست افزایش دوربین‌های کنترل سرعت در سطح شهر دارند و قرار بود این کار انجام شود اما هنوز محقق نشده است گفت: جلسه‌ای را در آینده نزدیک با استاندار در خصوص پیگیری نصب دوربین‌ها در استان خواهیم داشت که نه تنها در مرکز بلکه در شهرستان‌هایی تکلیف شده و باید شهرداری‌ها انجام دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار