رییس ستاد انتخابات استان همدان احتمال داد: انتخابات در برخی از حوزه‌های انتخابیه این استان به ویژه نهاوند به دور دوم کشیده شود چرا که تصمیم مردم قابل پیش‌بینی نیست.
کد خبر: ۸۲۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷ 21 February 2020
رییس ستاد انتخابات استان همدان احتمال داد: انتخابات در برخی از حوزه‌های انتخابیه این استان به ویژه نهاوند به دور دوم کشیده شود چرا که تصمیم مردم قابل پیش‌بینی نیست.

به گزارش ایرنا؛ مصطفی آزاد بخت روز جمعه در ستاد انتخابات استان همدان در جمع خبرنگاران بیان کرد: طبق نظر سنجی‌های صورت گرفته به طور میانگین ۶۰ درصد مردم همدان پای صندوق‌های اخذ رای حاضر می‌شوند.
وی با بیان اینکه مشکلی در زمینه تامین تعرفه انتخابات در استان وجود ندارد افزود: میزان مراجعه شهروندان به شعب اخذ رای در انتخابات گذشته رصد شده و به طور میانگین، تعرفه ۱۵ درصد بیشتر در اختیار شعب قرار گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه جمعیت قابل توجهی از آغازین ساعات رای گیری در شعب اخذ رای حضور یافتند اضافه کرد: مردم این استان پیش از حضور مسوولان در شعب اخذ رای، در این حماسه مشارکت کردند.

رییس ستاد انتخابات استان همدان اظهار داشت: دشمن سرمایه گذاری زیادی برای دلسرد کردن مردم کرده بود، اما مردم همدان از احساس وظیفه و هوشمندی بالایی برخوردار بوده و با آگاهی و احساس مسوولیت پای کار آمد تا دشمن را دلسرد و ناامید کند.

آزادبخت ادامه داد: حضور خوب و پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای موجب تقویت امنیت و جایگاه ایران در منطقه شده و این حضور در حل و برون رفت از مشکلات موجود نیز موثر است.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد فرایند انتخابات در امنیت و سلامت کامل برگزار شد تاکید کرد: دشمن با کار روانی و محاصره اقتصادی درصدد تاثیر منفی بر انتخابات است که آن‌ها راه به جایی نمی‌برند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان درباره احتمال خرید و فروش رای نیز اظهار داشت: خرید و فروش آرا به صفر رسیده همچنین با توجه به تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در دادگستری، با هر مشکلی به سرعت برخورد می‌شود.

۱۴۰ داوطلب نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان برای تکیه زدن به ۹ کرسی با هم رقابت می‌کنند.

استان همدان با یک میلیون و ۷۶۰ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان و هفت حوزه انتخابیه اصلی، ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار