دبیر ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در انتخابات مطلوب است گفت: ۱۴۰ کاندیدا در صحنه رقابت یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان همدان باقی ماندند.
کد خبر: ۸۲۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷ 21 February 2020
دبیر ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در انتخابات مطلوب است گفت: ۱۴۰ کاندیدا در صحنه رقابت یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان همدان باقی ماندند.

به گزارش فارس، ابوالقاسم الماسی عصر امروز در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه میزان مشارکت مردم همدان نسبت به سایر استان‌ها بالاتر است اظهار کرد: مشارکت در استان همدان بسیار خوب است.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون ساعت اخذ رأی قابل تمدید است افزود: وزارت کشور می‌تواند ساعت انتخابات را حداکثر تا پایان روز تمدید کند.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه در صورتی که ضرورت داشته باشد انتخابات بر اساس نظر وزیر کشور تمدید می‌شود تصریح کرد: اگر در استان نیاز باشد تمدید با موافقت وزارت کشور انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در دوره قبل یک‌هزار و ۲۶۱ شعبه اخذ رأی داشتیم ادامه داد: در این دوره با آنالیزی که انجام و صندوق‌ها سطح‌بندی شد برای آسان شدن شمارش رأی تعداد صندوق‌ها به یک‌هزار و ۲۸۷ شعبه افزایش یافت.

الماسی با بیان اینکه ۹۵۲ شعبه ثابت و ۳۳۵ شعبه سیار داریم خاطرنشان کرد: ۲۹ شعبه سیار در شهر‌ها وجود دارد که بیشتر در همدان هم فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه روستا‌هایی وجود دارد که دارای جمعیت کم هستند گفت: به همین دلیل شعب سیار برای چند روستا در نظر گرفته می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه شعبه‌ای برای اقلیت‌های مذهبی نداریم، دلیل آن را نبود اقلیت مذهبی در استان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه میزان تعرفه‌ها در شعب رصد می‌شود افزود: بلافاصله تعرفه‌ها به شعبی که نیاز دارند خواهند رسید و هرگاه ۶۰ درصد تعرفه مصرف شود نسبت به ارسال به موقع تعرفه اقدام خواهد شد.

الماسی با اشاره به اینکه ۲۰ درصد آراء صحیح برای انتخاب فرد به عنوان نماینده لازم است تصریح کرد: ۱۴۰ کاندیدا امروز در صحنه رقابت باقی ماندند.

وی با بیان اینکه تا این لحظه میزان مشارکت مردم در نهاوند و رزن بالاتر از دیگر نقاط استان بود گفت: البته میزان مشارکت در انتخابات نزدیک به هم است و تنها یک یا دو درصد اختلاف بین شهرستان‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/۸۹۰۴۰/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار