نماینده، ولی فقیه در استان همدان:
امام جمعه همدان با بیان اینکه هر زمان کشور انتخاب‌های خوبی داشت کشور پیشرفت کرد که همین انتخاب‌های درست موجب تبدیل ایران به یکی از قوی‌ترین کشور‌ها در خاورمیانه شده است، گفت: قدم بعدی بعد از خلق عظمتی که در تشییع پیکر شهید سلیمانی خلق شد، خلق حماسه بزرگی در انتخابات امروز است و اگر نگاهی به وصیت‌نامه شهید سلیمانی کنیم تقویت نظام و توجه به جمهوری اسلامی مورد تأکید وی واقع شده و هدف ما با هدف سردار سیلمانی یکی است که تقویت کشور، رهبری و نظام است.
کد خبر: ۸۲۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸ 21 February 2020
همدان نماینده، ولی فقیه در استان همدان خطاب به نمایندگان دور یازدهم مجلس گفت: نکند وعده داده شده به مردم را فراموش کنید، باید به وعده‌های خود عمل کرده و همراهی مردم را فراموش نکنید و به قوانینی که موجب رشد اقتصادی می‌شود، توجه داشته باشید.

به گزارش تابناک همدان به نقل از ایسنا؛ حجت الاسلام و المسلمین حبیب‌الله شعبانی موثقی جمعه دوم اسفندماه در سخنرانی خطبه‌های نمازجمعه شهر همدان، اظهار کرد: یکی از عوامل گمراهی تبعیت از سخنانان بیهوده است و اگر خانواده یا جامعه‌ای به جای پرداختن به سخنان سالم دنبال سخنان بیهوده باشند، دچار گمراهی خواهند شد.

وی با بیان اینکه از نگاه قرآن برخی از عوامل ضلالت انسان عالم‌های گمراه، انسان لجباز با حق، شیاطین، برخی مسئولان فاسد و برخی ثروتمندان هستند، ادامه داد: قرآن کریم انسان‌های مستکبر را از اصحاب ضلالت معرفی می‌کند.

امام جمعه همدان افزود: در احادیث آمده که بزرگترین مشکل برای دین و دنیای ما شیطان است پس نباید توجه به سیاست‌ها و وسوسه گری‌هایش کرد چرا که یکی از اسباب ضلالت است، شیطان با تعدی و تجاوز در مقابل خدا بی‌آبرو و از ملکوت خدا بیرون رانده شد و این موجود به هر کس پیوند بخورد بی آبرو می‌شود.

وی بیان کرد: هدف دوم شیطان کفر است و انسان را وسوسه و دعوت به کفر می‌کند، اما توجه کنیم شیطان به کسی اجبار نمی‌کند و او را سرگرم یا سردرگم می‌کند پس اگر هدف انسان مشخص باشد، اما غفلت کند، راه را گم می‌کند و سرگرم می‌شود.

وی اضافه کرد: شیطان گاهی نیز اغوا می‌کند و انسان این گونه هم هدف را گم می‌کند هم سردرگم می‌شود و در تاریخ داریم که چقدر انسان‌ها که به دست شیطان اغوا شدند همچنین در عالم سردرگم هستند.

نماینده، ولی فقیه در استان افزود: شیطان فقط شیطان‌های از جنس اجنه نیستند بلکه برخی از آدم‌های اطرافمان نیز شیطان هستند، گاهی یک مسئول نقش شیطان با ایجاد یک شبهه مانند همین شبهه کرونا را بازی می‌کند که کشور و جامعه را دچار اضلال می‌کند بنابراین شیطان‌های انسانی در دنیا فراوان هستند و هر چیزی که باعث اعتلاءی انسان و کشور می‌شود با آن مخالفت می‌کنند.

وی اضافه کرد: به شبهات شیاطین انسانی توجهی نکنید چرا که گله‌مند بودن و کم کاری برخی مسئولیان ارتباطی به رأی دادن ندارد و اشتباه است که خطای مسئولان به پای نظام نوشته شود پس باید توجه کنیم راه برون رفت از مشکلات انتخاب صحیح است و باید در انتخابات شرکت کرد.

وی در خطبه‌های دوم نمازجمعه اظهار کرد: امروز مصداق تقوا، شرکت در انتخابات است و با حضور چشم‌گیر مردم دشمن خواهد فهمید که با فشار و تحریم نمی‌تواند به خواسته‌هایش برسد.

نماینده، ولی فقیه در استان اذعان کرد: کمترین اثری که حضور مردم دارد مأیوس ساختن دشمن خواهد بود، اما اگر این حماسه ضعیف باشد دشمن حس می‌کند که در برنامه‌های خود مؤثر عمل کرده که این حضور خنثی کننده توطئه‌های دشمن است.

وی با بیان اینکه هر زمان کشور انتخاب‌های خوبی داشت کشور پیشرفت کرد که همین انتخاب‌های درست موجب تبدیل ایران به یکی از قوی‌ترین کشور‌ها در خاورمیانه شده است، گفت: قدم بعدی بعد از خلق عظمتی که در تشییع پیکر شهید سلیمانی خلق شد، خلق حماسه بزرگی در انتخابات امروز است و اگر نگاهی به وصیت‌نامه شهید سلیمانی کنیم تقویت نظام و توجه به جمهوری اسلامی مورد تأکید وی واقع شده و هدف ما با هدف سردار سیلمانی یکی است که تقویت کشور، رهبری و نظام است.

شعبانی موثقی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی دیروز زندگی خود را گذاشت و امروز برای ما رأی دادن صحیح سخت نیست، افزود: امیدواریم نتیجه این انتخاب یک مجلس قوی باشد که موجب تقویب کشور شود.

نماینده، ولی فقیه در استان خطاب به منتخبین انتخابات مجلس اعلام کرد: منتخبین باید وعده‌های خود را فراموش نکنند، آن‌ها به مردم وعده داده و باید به وعده‌های خود عمل کنند همچنین همراهی مردم را فراموش نکنند و به قوانینی که موجب رشد اقتصادی می‌شود، توجه داشته باشند.

شعبانی موثقی در پایان بیان کرد: این استان در عرصه صنعت، کشاورزی و گردشگری نیازمند تلاش بیشتر مسئولان است و امروز هر کس رأی بیاورد باید با مردم صادق باشد همچنین اشتغال جوانان اولویت استان است.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار