مهدی حیدری با تأکید بر ضرورت اصلاح نظام مالیاتی کشور هم تصریح کرد: حاکمیت نگاه لیبرالیستی بر این حوزه موجب شده تا سلبریتی‌ها از مالیات حذف شده و در عوض بیشترین بار به دوش طبقه متوسط جامعه وارد شود.
کد خبر: ۸۲۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹ 17 February 2020
کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه همدان و فامنین، شفافیت را اولویت کاری مجلس یازدهم دانست و گفت: برای تشکیل دولت قوی باید نمایندگان جوان، شجاع و جهادی به مجلس راه بایند و از مجلس خسته بی‌انگیزه کاری برنمی‌آید.

به گزارش تسنیم، حیدری با اشاره به جایگاه استراتژیک مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قوه مقننه وظیفه ریل‌گذاری اساسی برای حرکت دولت را داشته و وظیفه ترمیمی آن ایجاب می‌کند که بر عملکرد سایر دستگاه‌ها نظارت کند.

وی افزود: مجلس به تعبیر مقام معظم رهبری، سنگر ملت در برابر دشمن و به تعبیر امام راحل، خانه مردم و عصاره فضائل ملت باید باشد درحالی‌که مجلس کنونی نشان می‌دهد که بسیار عقب‌تر از آرمان‌ها قرار دارد.

کاندیدای جوان یازدهمین دوره انتخابات مجلس در همدان و فامنین با تأکید بر ضرورت جوان‌گرایی در عرصه‌های مدیریتی تصریح کرد: حضور کاندیدا‌های جوان در این دوره از انتخابات، لبیک به ندای «هل من ناصر» مقام معظم رهبری است.

حیدری مطرح کرد: بنا به خواسته رهبر معظم انقلاب، جوانان در گام دوم انقلاب باید شانه‌های خود را زیر بار مسئولیت‌های مختلف قرار دهند همان‌طور که این قشر در مبارزات انقلابی نقش مهمی ایفا کرده و بیشتر شهدای جبهه مقاومت و هسته‌ای هم جوان هستند.

وی تأکید کرد: جوان‌ها شجاعت و انرژی بیشتری نسبت به سایر گروه‌ها دارند و با سپردن مسئولیت به آن‌ها کار‌ها بهتر انجام می‌شود.

حیدری بیان کرد: نیاز امروز جامعه، نمایندگان جوان، شجاع و جهادی است تا زمینه برای تشکیل دولت جوان و حزب‌اللهی فراهم شود و به مجلس خسته، ناکارآمد، بی‌انگیزه و مغلوب در برابر استکبار امیدی نیست.

وی، رسیدگی به معیشت را اولویت مهم کشور دانست و افزود: با برنامه‌ریزی می‌توان اقتصاد کشور را نجات داد به‌شرط اینکه اقتصاد درون‌زا که خواسته مقام معظم رهبری است محقق شود، اما برخی مسئولان برعکس عمل کرده و مجلس هم به‌عنوان نهادی نظارتی که باید به این موضوع رسیدگی کند؛ کاری از پیش نبرده است.

 کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم در همدان تأکید کرد: سیاست اقتصاد بدون نفت نیاز امروز کشور است، اما تاکنون جدی گرفته نشده و عزم راسخی برای اجرای آن وجود دارد درحالی‌که اگر مجلس انقلابی و کارآمد در رأس امور باشد می‌توان این سیاست را اجرا کرده و کشور را نجات داد.

حیدری با تأکید بر ضرورت اصلاح نظام مالیاتی کشور هم تصریح کرد: حاکمیت نگاه لیبرالیستی بر این حوزه موجب شده تا سلبریتی‌ها از مالیات حذف شده و در عوض بیشترین بار به دوش طبقه متوسط جامعه وارد شود.

وی اعلام کرد: شفافیت از اولویت‌های مجلس یازدهم باید باشد چراکه اهرم مقابله با فساد است و باید دارایی‌های همه نمایندگان هنگام کاندیداتوری و پس از راه‌یابی به مجلس و دارایی‌های اطرافیانش به‌طور شفاف برای مردم اعلام شود.

حیدری با اشاره به اموال و دارایی‌های خود هم گفت: یک واحد آپارتمان ۸۰ متری در کوی چمران همدان با اقساط ۳۰ میلیون تومانی، خودروی سمند مدل ۹۰ و نزدیک به ۱۱ میلیون تومان پس‌انداز همه دارایی من است.

وی که معتقد است؛ نماینده باید بیش از آنچه از مجلس دریافت می‌کند باید برای مردم هزینه کند، افزود: اگر به مجلس راه یافته و آپارتمان ۸۰ متری‌ام در همدان تبدیل به ۲۰۰ متر در نیاوران شود؛ مردم حق دارند مرا مؤاخذه کنند.

حیدری در مورد برنامه‌های خود برای حوزه انتخابیه همدان و فامنین هم اعلام کرد: به‌کارگیری راه‌هایی برای استفاده از مشارکت عمومی با راه‌اندازی سامانه‌ای برای دریافت نظرات مردم از برنامه‌های من است تا مردم به‌ویژه نخبگان بتوانند پیشنهاد‌های خود را بدون واسطه با نمایندگان در میان بگذارند.

وی با انتقاد از برگزاری همایش‌های پرهزینه در همدان بیان کرد: رونق گردشگری مبتنی بر برنامه لازم است و همایش‌های بزرگ با هزینه‌های کلان که آورده مهمی برای همدان ندارد؛ کاری از پیش نمی‌برد.

حیدری، نبود صنایع تبدیلی در زمینه کشاورزی و خام فروشی مواد غذایی را از دیگر مشکلات همدان دانست و گفت: مسئله تأمین منبع آب پایدار برای استان هم باید برطرف شود و راه‌هایی که مسئولان استان تاکنون به کار برده‌اند؛ نیمه‌تمام مانده است.

وی بیان کرد: طرح‌هایی بدون توجه به زیرساخت‌ها و امکانات لازم در همدان اجرا شده که کار کارشناسی لازم در ابتدای کار انجام نشده مانند منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد که در منطقه‌ای خشک ایجاد شده و حالا تازه در نیمه راه به فکر انتقال پس آب شهر به این منطقه برای تأمین نیاز صنعتی افتاده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار