غلامرضا همایی‌لطیف با اشاره به پروژه استخر شنای فرهنگیان اسدآباد بیان کرد: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد فعال بوده و برای سال آینده آماده افتتاح و بهره برداری است.
کد خبر: ۸۲۳۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳ 17 February 2020
مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با اشاره به طرح ملی لاله‌های روشن گفت: این طرح در اکثر مدارس شهرستان در دست اجرا بوده و در این برنامه در تمامی مدارسی که به نام شهدا مزین هستند، یادواره شهدا برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، همایی‌لطیف با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون در دو مرحله تعداد ۳۰۰ نفر از دانش آموزان دختر اسدآبادی به اردو‌های راهیان نور مناطق غرب و جنوب اعزام شدند، تصریح کرد: به زودی در مرحله سوم نیز ۲۰۰ نفر از دانش آموزان برادر به اردو‌های راهیان نور مناطق جنوب کشور اعزام خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به پروژه استخر شنای فرهنگیان اسدآباد بیان کرد: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد فعال بوده و برای سال آینده آماده افتتاح و بهره برداری است.

همایی لطیف همچنین در رابطه با پروژه کانون فرهنگی تربیتی شهرستان نیز خاطرنشان کرد: این پروژه به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص آموزش و پرورش شهرستان از ۱۰ سال پیش به علت نبود اعتبار غیرفعال و راکد باقی مانده بود که با پیگیری‌های انجام شده مجدد فعال شده است.

وی یادآور شد: طرح فوق با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال حاضر فعال بوده و براساس قول‌های مساعد در سال آینده سرانجام پس از ۱۸ سال انتظار افتتاح شده و به بهره برداری می‌رسد.

همایی لطیف از راه اندازی خانه معلم شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: آموزش و پرورش شهرستان سه رویکرد مهم کلی شامل توانمندسازی نیروی انسانی، کیفیت بخشی به مدارس و راه اندازی زیرساخت‌های رفاهی برای فرهنگیان شهرستان را به عنوان رویکرد‌های مهم و کلی پیگیر بوده و هست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار