سردار محمدرضا نقدی با اشاره به اینکه جوانان ما با خاطرات شهدا زندگی کرده‌اند تصریح کرد: جوانان ما حسرت می‌خورند که چرا در دفاع مقدس نبودند، زیرا شهادت اوج مرتبه‌ای است که یک انسان می‌تواند به آن برسد.
کد خبر: ۸۲۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹ 14 February 2020
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر اینکه سلیمانی یک شخص نبود بلکه یک راه و یک مکتب بود گفت: اخلاص و فداکاری بی‌حد و مرز در اطاعت از رهبری شاخصه مهم مکتب شهید سلیمانی است.

به گزارش تسنیم، سردار نقدی در یادواره سرداران، امیران، فرماندهان و ۳۰۰ شهید شهرستان فامنین اظهار داشت: انتقام خون این شهیدان چیزی جز آزادی قدس و پاکسازی منطقه از لوث وجود آمریکا نیست.

وی با بیان اینکه ما عهد می‌بندیم با موشکی که در ادامه انتقام شهید سلیمانی شلیک خواهیم کرد، نفس آمریکا را خواهیم برید گفت: تا زمانی که این ماموریت یعنی بیرون کردن آمریکا از منطقه را انجام ندهیم از پا نخواهیم نشست و اصلی‌ترین سلاح ما شهادت است.

نقدی افزود: میلیون‌ها آزادیخواه، آمریکا را از منطقه بیرون خواهند کرد، دشمن نادان ما را از شهادت می‌ترساند در حالی که سرداران ما برای شهادت لحظه‌شماری می‌کنند و این را از امیرالمومنین (ع) آموخته‌اند.

وی با بیان اینکه سربازان ایران اسلامی تربیت یافتگان مکتب امیرالمومنین (ع) هستند گفت: ریش سفیدان دفاع مقدس همچنان برای دفاع از این مرز و بوم صف کشیده‌اند و همه دغدغه دارند که مبادا در رختخواب از دنیا بروند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه این بغض‌ها فرو نخواهد نشست، زیرا شلیک به حاج قاسم شلیک به شخص نبود بلکه شلیک به آرمان یک ملت بود خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران و تمام ملت‌های آزادیخواه در صف مقاومت می‌خواستند در مسجدالاقصی پشت سر رهبرمان نماز بگذارند بنابراین بغض و فراق یار تا آزادی بیت‌المقدس فرو نخواهد نشست.

وی با اشاره به اینکه جوانان ما با خاطرات شهدا زندگی کرده‌اند تصریح کرد: جوانان ما حسرت می‌خورند که چرا در دفاع مقدس نبودند، زیرا شهادت اوج مرتبه‌ای است که یک انسان می‌تواند به آن برسد.

نقدی با اشاره به اینکه ملت ایران در روزگاری با دست خالی مقابل تمام ابرقدرت‌ها ایستاد گفت: ملت بزرگ ایران دشمن را مثل موش کثیف از سرزمین پاک ایران بیرون انداخت و امروز جوانانی با دستان پاک و سلاح‌هایی در دست روبه‌روی شما هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه امام خامنه‌ای فرمودند: سلیمانی یک شخص نبود بلکه یک راه و یک مکتب بود افزود: این مکتب در یک کلمه اخلاص بود.

وی با تاکید بر اینکه اخلاص جایی است که هیچ چیزی جز خدا مطرح نیست خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی در میدانی که همه شماتت می‌کنند و هیچ نمایی از پیروزی نیست و در میدانی که هیچ راهی برای پیروزی گسترده نشده و سراسر میدان شکست است، با پیروی از مکتب امام حسین (ع) پیش می‌رود و مکتب سلیمانی مکتب حسینی است.

نقدی با یادآوری روزی که ۷۰ درصد خاک عراق و ۹۰ درصد خاک سوریه در اشغال داعش بود اظهار کرد: برخی مخالف حمایت از سوریه بودند، اما عقلشان نمی‌رسید که جبهه مقاومت مسئله اسلام و کفر، مقاومت و مبارزه با صهیونیست‌ها و مسئله مظلوم و ظالم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار