وحید علی ضمیر ضمن اشاره به برنامه ریزی و آماده سازی و نصب سازه‌های موقت تبلیغاتی در ۱۲۰ نقطه شهری در فضایی معادل ۵۰۰۰ متر مربع در سطح شهر گفت: شهرداری همدان همواره به عنوان متولی اصلی حفظ و پاکیزگی سیما و منظر شهری تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان همدانی در دستور کار دارد.
کد خبر: ۸۲۲۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸ 14 February 2020
معاون خدمات شهری شهرداری همدان از آمادگی کامل شهرداری همدان برای برپایی تبلیغات محیطی نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که از ۲۴ بهمن ماه آغاز می‌شود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: این سازه‏‌ها از جنس داربست و گونی و سازه‌های فلزی بوده و این فضا‌ها به صورت عادلانه و به تفکیک در اختیار داوطلبان انتخاباتی مجلس شورای اسلامی قرار می‏‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این سازه‏‌ها در مکان‏‌های مهم و پرتردد شهر همچون میادین اصلی شهر، بلوار‌های پرتردد، مساجد، تقاطع‌‏های اصلی شهر و... نصب شده است و از ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌ها درخواست می ‏شود به منظور جلوگیری از الصاق پوستر و تراکت در سطح جداره‌ها و مبلمان شهری و تخریب منظر شهر به ویژه با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال ضمن اکران تبلیغات خود در این سازه ها، از تخریب جداره‌های شهری خودداری کنند.

علی ضمیر با بیان اینکه این سازه‌ها به صورت یک‌بار مصرف مورد استفاده قرار می‌گیرد، یادآور شد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان ظرف ۴۸ ساعت پس از برگزاری انتخابات، تمام این سازه‌های موقت را جمع‌آوری می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: از نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان کاندیدای پارلمان قانون گذاری انتظار می‌رود ضمن رعایت قانون و خودداری از الصاق پوستر، تراکت و پلاکارد در مکان‌هایی به جز مکان‌های تعریف شده، در حفظ و پاکیزگی سیما و منظر شهری سهیم باشند و با تبلیغاتی که مغایر با قوانین تبلیغات انتخاباتی باشد، برخورد قانونی انجام خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار