به همت شهرداری منطقه سه، مراسم بازگشایی معبرمحله فرخ سرشت به خیابان شهید خضریان با حضور رییس شورای شهر و اعضای شورا و شهردار همدان و خبرنگاران انجام شد و چهار باب منزل مسکونی و دو واحد مغازه دراین محله با اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان همزمان با فرارسیدن یوم الله دهه فجر عملیات و بازگشایی این معبر اجرا شد.
کد خبر: ۸۲۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶ 12 February 2020

به همت شهرداری منطقه سه، مراسم بازگشایی معبرمحله فرخ سرشت به خیابان شهید خضریان با حضور رییس شورای شهر و اعضای شورا و شهردار همدان و خبرنگاران انجام شد. 

 به گزارش تابناک همدان، شهرداری منطقه ۳ همدان در راستای ایجاد رفاه شهروندان و روان سازی ترافیک، در ادامه بازگشایی و تعریض معابردر سطح این منطقه، تعریض معبر فرخ سرشت به خضریان صورت گرفت و ازطرفی شاهد افتتاح چند پروژه ورزشی (فوتبال دستی انسانی) و زمین فوتبال غدیر درکوی خضر وزمین فوتبال توحید وزمین والیبال نشاط وزمین باری‌های بومی محلی درشهرک مدنی و تحویل قرارداد‌های تفکیک سایت ۳۶ هکتاری با انواع کاربری‌های تعریف شده و واقع در کوی خضر، از سوی مسئولان مرتبط بودیم که این تفکیک وسیعترین تفکیکی است که در همدان صورت گرفته است.

 مدیر شهرداری منطقه سه همدان،  در جمع خبرنگاران، گفت: چهار باب منزل مسکونی و دو واحد مغازه در محله فرخ سرشت که با اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان تملک آن انجام شد و همزمان با فرارسیدن یوم الله دهه فجر فجرعملیات و بازگشایی این معبر اجرا شد.

محمد رضا فیضی منش افزود: با بازگشایی این معبر خیابان شهید خضریان به محله فرخ سرشت عبور و مرور آسان را برای ساکنین این محله به ارمغان می‌آورد.

وی با اشاره به دیگر پروژه‌هایی که در ایام الله دهه فجرافتتاح یا به بهره برداری رسیده اند، خاطر نشان ساخت: افتتاح زمین‌های ورزشی در شهرک شهید مدنی و خیابان شاهد از دیگر پروژه‌ها است که فوتبال دستی انسانی را برای اولین بار در یکی از پارک‌های منطقه سه در منطقه شاهد افتتاح و به بهره برداری رسید.

فیضی منش در ادامه با اشاره به نصب مجموعه بازی‌های پلی اتیلن مبلمان شهری، میز شطرنج که در پارک‌های سطح منطقه نصب شده اند، یاد آور شد: این پروژه اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار را به خود اختصاص داده است.

وی اعتبار اختصاص داده شده به پیاده رو سازی و مناسب سازی بلوار آزادگان را ۶ میلیارد و دویست میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این طرح شامل ۱۵۰۰ متر مربع از پیاده رو بلوار آزادگان را شامل می‌شود.

شهردار منطقه سه همدان در خصوص ایجاد و ساخت زمین بازی نشاط واقع در شهرک شهید مدنی، بوستان بزرگ شهید مدنی نیز، گفت: این زمین ۲۵۰ متر مربع مساحت دارد و اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون ریال صرف ایجاد ان شده است.

فیضی منش با اشاره به زمین فوتبال غدیر با مساحت ۶۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال، افزود: این زمین فوتبال در منطقه کوی خضر قرار دارد همچنین زمین فوتبال توحید با اعتبار یک میلیارد ریال به مساحت ۶۰۰ متر مربع تکمیل و جدول کشی و بتن ریزی و اجرای فنس و تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه سه همواره به دنبال خدمت صادقانه به اهالی منطقه است، خاطر نشان ساخت: زمین والیبال نشاط با مساحت ۳۷۵ متر و اعتبار ۶۵۰ میلیون ریال و ایجاد سرویس بهداشتی مادر و کودک در پارک شاهد با ۱۴۰ متر مربع مساحت و اعتبار ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از دیگر پروژه است.

رییس شورای شهر همدان نیز در این مراسم گفت: با اقدامات آتی و جدید شهرداری در این منطقه ارزش افزوده ایجاد و این منطقه از بن بست خارج شده است.

کامران گردان افزود: در یک سال اخیر اقدامات شایسته‌ای در خضر انجام شده که پارک ۳۶ هکتاری از جمله این اقدامات است.

شهردار همدان نیز در آیین بازگشایی معبر کوی فرخ سرشت به خیابان شهید خضریان، گفت: این معبر یکی از اقدامات مهم است که توانسته خدمتی برای اهالی این محل باشد و تملک چهار باب ملک مسکونی و دو واحد مغازه انجام شده است.

عباس صوفی، شهردار همدان یادآور شد: پارک ۶۰ هزار متری از اقدامات بسیار ارشمندی است که با تجهیزات ورزشی و امکانات مناسب برای اوقات فراغت جوانان ساخته می‌شود.

صوفی یادآور شد: تاکنون تفکیکی به این وسعت در همدان صورت نگرفته است.
 
در  پایان مراسم تحویل قرارداد‌های تفکیکی سایت ۳۶ هکتاری که با حضور شهردار همدان، شهردار منطقه ۳ همدان، رئیس شورای اسلامی شهر و نایب رئیس شورا و دیگر مدیران و عموم مردم در مسجد ولیعصر کوی خضر برگزار شد. 

گفتنی است، شهرداری منطقه سه در سال ۱۳۹۸ با بودجه مصوب ۷۰ میلیارد تومان توانست علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و اجرای ۵۰ پروژه عمرانی خرد و کلان سه پارک یاس و شقایق و مسیر سلامت شهری در شهریور ماه به صورت یک اقدام جهادی و بی نظیر در مدت یک هفته و میدان صنعت گر را درمدت ۷ ساعت و تملک و تخریب بازگشایی و بهسازی معبر نظر بیگ را فقط در یک روز و باز گشایی معبر توپچی به بلوار بدیع الزمان ظرف ۴۸ ساعت و همچنین نصب و راه اندازی بازی‌های پل اتلین در پارک‌های سطح منطقه را احداث و به بهره برداری رساند؛ که شهرداری منطقه سه توانست در امر خدمت رسانی به شهروندان نماد سرعت در خدمت را دریافت نماید.
 
معبر محله فرخ سرشت به خیابان شهید خضریان بازگشایی شد/ شهرداری منطقه سه همدان نماد
 
معبر محله فرخ سرشت به خیابان شهید خضریان بازگشایی شد/ شهرداری منطقه سه همدان نماد
 
معبر محله فرخ سرشت به خیابان شهید خضریان بازگشایی شد/ شهرداری منطقه سه همدان نماد
 
 

معبر محله فرخ سرشت به خیابان شهید خضریان بازگشایی شد/ شهرداری منطقه سه همدان نماد
 
معبر محله فرخ سرشت به خیابان شهید خضریان بازگشایی شد/ شهرداری منطقه سه همدان نماد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار