علی خاکسار با اشاره به اینکه استان‌ها تمامی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی خود را در این نمایشگاه شرکت می‌دهند، اظهار کرد: میراث فرهنگی همدان نیز طی جلسات متعددی که با مجموعه و فعالان گردشگری داشت، برای حضور قدرتمند گردشکری استان همدان در نمایشگاه هماهنگی‌های لازم انجام شد.
کد خبر: ۸۲۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰ 10 February 2020
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران از سایت گردشگری استان همدان رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، خاکسار با بیان اینکه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود، افزود: تفاوت اساسی این نمایشگاه با دوره‌های قبل، برپایی همزمان نمایشگاه بین المللی صنایع دستی تهران است.

وی با اشاره به اینکه استان‌ها تمامی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی خود را در این نمایشگاه شرکت می‌دهند، اظهار کرد: میراث فرهنگی همدان نیز طی جلسات متعددی که با مجموعه و فعالان گردشگری داشت، برای حضور قدرتمند گردشکری استان همدان در نمایشگاه هماهنگی‌های لازم انجام شد.

خاکسار با بیان اینکه غرفه استان همدان با ۲۴۰ متر فضا و با طراحی و چیدمان مطلوب در نمایشگاه حضور دارد، خاطرنشان کرد: این غرفه در سالن خلیج فارس که در واقع پر ترددترین سالن نمایشگاه است، در کنار بهترین برند‌های گردشگری کشور قرار دارد.

وی در پایان تأکید کرد: خوشبختانه با مشارکت مطلوب تأسیسات گردشگری، شرکت سیاحتی علیصدر، جامعه هتلداران، شرکت سیاحتی گنجنامه، مجموعه شهربازی ارم، شهرداری شهر‌های جهانی ملایر، تویسرکان و لالجین غرفه استان همدان شکل می‌گیرد و فرصت خوبی برای معرفی گردشگری همدان به گردشگری کشور خواهیم داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار