فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف یک محموله شیر آلات خارجی قاچاق به ارزش ۲۹۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۱۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ 09 February 2020
کشف ۵۰ تن گوشت قرمز فاسد در کبودرآهنگ، کشف شیرآلات قاچاق در شهرستان بهار و کشف دام قاچاق در رزن عناوین اخبار کوتاه انتظامی استان همدان است.

به گزارش مهر، فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۵۰ تن گوشت قرمز فاسد و غیر بهداشتی در شهرستان کبودرآهنگ خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری، بسته بندی و توزیع غیر بهداشتی گوشت قرمز در ۴ واحد سردخانه‌ای در شهرستان کبودرآهنگ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: طی بازرسی از این واحدها، ۵۰ تن گوشت قرمز غیر بهداشتی نگهداری، بسته بندی و آماده توزیع، کشف و ۲ نفر در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف یک محموله شیر آلات خارجی قاچاق به ارزش ۲۹۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری در تشریح این خبر گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان بهار حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: طی بازرسی از این خودرو، یک هزار و ۴۰۸ عدد شیرآلات خارجی قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ نوری با اشاره به اینکه در این زمینه راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد، گفت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۲۹۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف دام قاچاق در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از کشف ۸ رأس گوساله و ۱۰ رأس گوسفند فاقد مجوز و قاچاق در دو عملیات جداگانه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان رزن حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی پیکان وانت مشکوک و آن را توقیف کردند که در بازرسی از آن، ۱۰ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص دستگیر شد.

وی ادامه داد: همچنین در عملیات دیگری مأموران پلیس آگاهی شهرستان رزن پس از متوقف کردن یک دستگاه کامیون، در بازرسی از آن، ۸ رأس گوساله قاچاق و فاقد مجوز را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن با اشاره به اینکه ارزش دام‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و این فرماندهی با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار