سیدمحمد پوروخشوری با اشاره به اینکه ۲۰۰ ون در حوزه سازمان تاکسیرانی جابه‌جایی صندوق‌ها را برعهده خواهند داشت گفت: ۱۵ تا ۲۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس کار جابه‌جایی صندوق‌ها را برعهده دارند که تعدادی از آن‌ها به عنوان صندوق‌های سیار فعال خواهند بود.
کد خبر: ۸۲۱۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ 09 February 2020
سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان گفت: ۲۰۰ تاکسی «ون» در جابه‌جایی صندوق‌های رای انتخابات مجلس در همدان فعال می‌شود.

به گزارش فارس، پوروخشوری با اشاره به قرارگیری در آستانه برگزاری یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سازمان شهرداری در حوزه حمل و نقل وظیفه خطیری در روز انتخابات دارد.

وی با اشاره به اینکه ۲۰۰ ون در حوزه سازمان تاکسیرانی جابه‌جایی صندوق‌ها را برعهده خواهند داشت گفت: ۱۵ تا ۲۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس کار جابه‌جایی صندوق‌ها را برعهده دارند که تعدادی از آن‌ها به عنوان صندوق‌های سیار فعال خواهند بود.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان با دعوت از شهروندان برای شرکت در انتخابات نسبت به تعیین سرنوشت خود افزود: در این روز سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان با تمام توان به شهروندان خدمات ارائه خواهد داد.

وی با بیان اینکه در روز ۲۲ بهمن نیز اتوبوس‌ها مردم را به مسیر‌های راهپیمایی منتقل خواهند کرد گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا برنامه پنجشنبه آخر سال نیز به نحو احسن انجام شود که در حال حاضر ایراد‌های سال قبل را رفع می‌کنیم.

پوروخشوری با اشاره به اینکه به دنبال این هستیم با توان مضاعف به استقبال بهار برویم افزود:، چون اسفندماه حجم سفر‌ها بالا می‌رود، تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا هم ساعت کاری را اضافه کنیم و هم تعدادی از اتوبوس‌ها که متوقف شده‌اند را وارد چرخه ناوگان کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار