در ششمین روز از اکران فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در همدان یک فیلم در بخش سیمرغ پروانه‌ها و ۲ فیلم در بخش سودای سیمرغ در سینما‌های همدان اکران می‌شود.
کد خبر: ۸۲۱۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ 09 February 2020
در ششمین روز از اکران فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در همدان، «مردن در آب مطهر» و «خروج» نمایش داده می‌شود.

به گزارش فارس، «مردن در آب مطهر» اثر نوید محمودی ساعت ۱۷:۳۰ در سینما فلسطین و ساعت ۱۹:۳۰ در سینما قدس اکران می‌شود که متین حیدری‌نیا، صدف عسگری، علی شادمان، ندا جبرائیلی، سوگل خلیق، علیرضا آرا، پیمان مقدمی، امیررضا رنجبران و خیام وقار کاشانی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا که یکی از فیلم‌های پرسروصدای این دوره از جشنواره است، ساعت ۱۷ در سینما قدس و ساعت ۲۰ در سینما فلسطین به روی پرده می‌رود.

در این فیلم فرامرز قریبیان، پانته‌آ پناهی‌ها، جهانگیر الماسی، رامین پورایمان، سام قریبیان، آتش تقی‌پور، کامبیز دیرباز، گیتی قاسمی، محمدرضا شریفی‌نیا، اکبر رحمتی، محمد فیلی، حمید ابراهیمی، مهدی فقیه و محسن صادقی‌نسب هنرنمایی کرده‌اند.

در سینما قدس نیز فیلم «تورنا ۲» به کارگردانی سید جواد هاشمی ساعت ۱۰ صبح میزبان دانش‌آموزان است برای تماشای و بازی اکبر عبدی، بهنوش بختیاری، کامران تفتی، ارسلان قاسمی و الناز حبیبی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار