پل ترمیانک سال گذشته با حضور مسوولان تویسرکانی افتتاح شده و این پل به عنوان راه خروجی روستا محسوب می‌شود، شنیده شده علت تخریب، رعایت نکردن اصول پل سازی وعدم نظارت صحیح مسوولان متولی بوده است.
کد خبر: ۸۲۱۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ 09 February 2020
فرماندار تویسرکان با بیان اینکه بخشی از پل «ترمیانک» در اثر بارندگی‌های شدید اوایل سال دچار تخریب شده است گفت: به دنبال این هستیم در اولین فرصت، پل احیا و بازسازی شود.

به گزارش فارس، فرماندار تویسرکان در این باره با بیان اینکه این پل در اثر بارندگی‌های شدید اوایل سال جاری از ناحیه پسین دچار تخریب شده است گفت: در کمیته برنامه‌ریزی امسال اعتباری معادل ۱۵۰ میلیون تومان به منظور مرمت و بازسازی آن در نظر گرفته شده و پیمانکار نیز مشخص شده است.

سید رسول حسینی با اشاره به اینکه این پل راه دوم دسترسی اهالی است و تاکنون با کمک خیرین و دهیار روستا تردد اهالی تسهیل شده است تصریح کرد: در صورتی که در حین تکمیل این پروژه با کمبود اعتبار مواجه شویم از محل مازاد تامین اعتبار خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه پل «ترمیانک» بر اساس دبی رودخانه ساخته شده است ادامه داد: بارندگی بیش از حد فروردین ماه امسال باعث تخریب قسمتی از این پل شده و صد درصد پل دچار تخریب نشده است.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه این پل از چهار دهنه تشکیل شده که یک و نیم دهنه آسیب دیده است خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خواسته مردم خواسته به حقی است و باید جامعه عمل پوشانده شود امیدواریم این پل در اولین فرصت احیا و بازسازی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار