محمدحسن باقری‌شکیب با اشاره به اینکه سرعت وزش باد در ایستگاه فرودگاه همدان ۸۳ کیلومتر بر ساعت بوده است، افزود: انتظار می‌رود از فردا از سرعت وزش باد کاسته شود و به مرور شاهد کاهش محسوس دما تا ۸ درجه سانتی گراد در استان خواهیم بود که این روند تا روز چهارشنبه ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۸۲۱۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ 09 February 2020
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: بیشترین میزان سرعت وزش باد در استان مربوط به گردنه اسدآباد و شهرستان قهاوند با ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.

به گزارش ایسنا، وی همچنین از بارش خفیف برف در برخی از ساعات در استان خبر داد و گفت: این روند تا سه شنبه شب ادامه می‌یابد و در گردنه‌ها و مناطق کوهستانی نیز شاهد مه گرفتگی خواهیم بود.

مه‌گرفتگی در گردنه اسدآباد و سوباشی

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های استان همدان با اشاره به بارش برف در برخی از محور‌های استان، گفت: گردنه اسدآباد و سوباشی دارای پدیده مه‌گرفتگی است.

بابک گردان اظهار کرد: در حال حاضر تمامی راه‌های استان باز بوده و تردد در محور‌ها برقرار است، اما در برخی از گردنه‌های استان شاهد بارش پراکنده برف و مه گرفتگی هستیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در گردنه اسدآباد بارش پراکنده برف و مه‌گرفتگی وجود دارد که لازم است رانندگان در این محور با نهایت دقت تردد داشته باشند.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های استان همدان با اشاره به مه‌گرفتگی در محور سوباشی نیز گفت: در محور سوباشی پدیده مه‌گرفتگی وجود دارد، اما تردد در این محور نیز برقرار است.

وی با تأکید بر اطلاع از وضعیت راه‌های استان قبل از اقدام به سفر، اظهار کرد: افرادی که قصد تردد در محور‌های استان را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ۱۴۱ و سایت آن از وضعیت راه‌های استان اطلاعات لازم را کسب کنند.

گردان با اشاره به هشدار‌های هواشناسی مبنی بر برودت هوا و بارش در نقاط مختلف کشور، به رانندگان توصیه کرد حتماً وسایل نقلیه خود را بررسی کرده و زنجیرچرخ و سایر تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار