سردار بخشعلی کامرانی صالح با اعلام اینکه در بخش جرائم ۹۹ هزار فقره پرونده در بخش‌های مختلف تشکیل‌شده است، افزود: با مشارکت مردم بیش از ۵ هزار دوربین مداربسته در سطح استان نصب‌شده است که کمک بسیاری به تأمین امنیت می‌کند.
کد خبر: ۸۲۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ 04 February 2020
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: دوم اسفندماه امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود رویدادی که دشمنان نظام اسلامی سعی دارند آن را کمرنگ نشان داده و یا با تبلیغات سوء مانع از حضور مردم پای صندوق‌های رأی شوند.

به گزارش تسنیم، سردار کامرانی صالح اظهار داشت: جشن امروز ما، حضور باشکوه مردم درصحنه است که سبب نقش بر آب شدن نقشه‌های دشنمان و افزایش عزت و اقتدار جامعه اسلامی می‌شود.

وی بابیان اینکه برای رویداد‌های پیش رو تدابیر لازم را اتخاذ کرده‌ایم، افزود: دوم اسفندماه امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود رویدادی که دشمنان نظام اسلامی سعی دارند آن را کمرنگ نشان داده و یا با تبلیغات سوء مانع از حضور مردم پای صندوق‌های رأی شوند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به نقش بی‌بدیل مردم در انقلاب اسلامی بیان کرد: حفظ و تداوم انقلاب اسلامی باقدرت مردم عجین شده است در غیر این صورت انقلاب نمی‌توانست در طول ۴۰ سال گذشته در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان دوام بیاورد.

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها نقش به سزایی در تنویر افکار عمومی و تبیین مسائل مختلف در جامعه دارند، گفت: آن‌هایی که دل در گروه انقلاب اسلامی دارند باید بدانند دشمنان چه نقشه‌های شومی را برای مردم کشیده است.

کامرانی صالح با تشریح عملکرد ۱۰ ماهه این نهاد از تماس ۸۳۰ نفر از استان همدان با سامانه ۱۱۰ خبر داد و ابراز کرد: در این بخش ما به افزایش سه درصد کار‌های عملیاتی روبه‌رو بودیم.

وی با اعلام اینکه در بخش جرائم ۹۹ هزار فقره پرونده در بخش‌های مختلف تشکیل‌شده است، افزود: با مشارکت مردم بیش از ۵ هزار دوربین مداربسته در سطح استان نصب‌شده است که کمک بسیاری به تأمین امنیت می‌کند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به آموزش ۵ هزار نفر از سرایداران و نگهبانان محلی در استان، عنوان کرد: آگاه‌سازی، اطلاع‌رسانی و مشارکت آحاد مردم در بخش‌های مختلف، سبب کاهش آسیب‌ها در جامعه می‌شود همان‌طور که قانون‌گرایی و ترویج آن مشارکت سبب افزایش امنیت در جامعه است.

وی بابیان اینکه رد بخش مبارزه با مواد مخدر نیز در ۱۰ ماهه نخست امسال بیش از پنج‌تن مواد مخدر کشف‌شده است، ابراز کرد: این حجم از کشفیات بیشتر در عملیات پیش‌دستانه و یا مشارکتی با دیگر استان‌ها به‌دست‌آمده است.

کامرانی صالح از متلاشی‌شده ۷۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر، توقیف ۸۴ دستگاه خودرو و بیش از ۶ هزار مصرف‌کننده مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: ۳ هزار نفر نیز توزیع‌کننده مواد مخدر در سطح استان دستگیرشده‌اند.

وی همچنین با اشاره به افزایش ۳۸ درصدی میزان رضایت مردم از حوزه ۱۹۷ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، گفت:با این بخش نیز بیش از ۲۶ هزار نفر از شهروندان تماس گرفته و مسائل هزار و ۵۰۰ نفر نیز به‌صورت میدانی موردبررسی قرارگرفته است.

فرمانده انتظامی استان همدان بابیان اینکه در بخش آگاهی نیز ۳۶ باند مهم که متشکل از ۳۰۰ سارق حرفه‌ای بودند متلاشی‌شده است، گفت: خوشبختانه برخلاف جرائم خرد، در بخش جرائم مهم افزایشی نداشته‌ایم.

 وی بیان کرد: در بخش مبارزه با قاچاق کالا نیز ۳۷۰ عملیات انجام شد که به دستگیری ۳ هزار نفر،۲۰۷ میلیارد تومان کالای قاچاق و تشکیل ۲ هزار و ۹۰۰ پرونده انجامید.

کامرانی صالح با تشریح اقدامات پلیس فتا نیز مطرح کرد: در ۱۰ ماهه نخست امسال هزار و ۳۰۰ پرونده در بخش جرائم اینترنتی تشکیل‌شده و برابر آن ۲۷۰ نفر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی با تأکید بر لزوم آموزش و آگاهی بخشی به آحاد جامعه درباره میزان تصادفات رخ‌داده در استان نیز افزود: در بخش درون‌شهری نسبت به مدت مشابه ۷ درصد کاهش تصادفات منجر به فوت داشتیم، اما در بخش برون‌شهری تصادفات منجر به فوت ۱۲ درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان همدان رانندگی در جاده‌های روستایی، عدم رعایت قانون و واژگونی براثر خواب‌آلودگی را از مهم‌ترین عوامل تصادفات رخ‌داده در استان برشمرد.

وی با اشاره به آموزش ۲۵۰ هزار نفر از شهروندان در بخش معاونت اجتماعی و اقدامات پیشگیرانه اظهار داشت: در حوزه مشاوره نیز ۵ هزار و ۹۲۶ پرونده قضایی به مراکز مشاوره ناجا ما ارجاع داده‌شده است که ۸۵ درصد از آن‌ها به صلح و سازش انجامید.

کامرانی صالح با معرفی سایت نما و درخواست از اهالی رسانه برای اطلاع‌رسانی درباره این سامانه به مردم ابراز کرد: افراد مال‌باخته و یا کسانی که اموالشان به سرقت رفته است می‌توانند با جای مراجعه به آگاهی وارد این سایت شده و با نشانی‌هایی که از مال خود دارند در بخش اقلام به سرقت رفته به جست‌وجو بپردازند و در صورت پیدا کردن آن به آگاهی مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار