استاندار همدان گفت: بر اساس اعلام دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، استان همدان در ارزیابی ۹ ماهه اول سال جاری، رتبه اول کشور در پیشرفت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی را کسب کرد.
کد خبر: ۸۱۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ 28 January 2020
سید سعید شاهرخی، استاندار همدان مطرح کرد: بر اساس اعلام دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، استان همدان در ارزیابی ۹ ماهه اول سال جاری، رتبه اول کشور در پیشرفت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی را کسب کرد.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان، سید سعید شاهرخی افزود: سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی که در قالب ۲۴ بند ابلاغ شد تحولی در اقتصاد ایجاد و شرایطی فراهم و برخی اولویت‌های اقتصاد را مشخص کرد.
 
وی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی در استان همدان سرلوحه تمامی برنامه‌هاست. و یکی از پیشرفت‌های استان در این حوزه موفقیت در واگذاری پروژه‌های به بخش خصوصی است که از حیث سهم ریالی استان همدان رتبه اول را دارا می‌باشد.

شاهرخی یاد آور شد: : سند راهبردی استان مطابق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و بر اساس راهبرد‌های دولت تدبیر و امید تدوین شده‌است و با تاسی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید، اولویت مهم ما توجه به معیشت، اشتغال و تولید است و بر اساس این برنامه باید سالانه ۲۰ هزار شغل و پنج هزار میلیارد تومان در استان سرمایه‌گذاری شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار