دکتر منوچهر کرمی گفت: هماهنگی‌های لازم با دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمانشاه و سنندج برای مشاهده ناگهانی این ویروس انجام شده و همه نیرو‌ها در صورت نیاز در حالت آماده باش قرار دارند.
کد خبر: ۸۱۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 28 January 2020
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از ورود گردشگران چینی به همدان خبر داد و گفت: مردم به هیچ عنوان نگران ویروس کرونا نباشند چرا که توریست‌ها کاملاً تحت کنترل هستند.

به گزارش ایسنا، دکتر کرمی اظهار کرد: گروه ۱۸ نفره چینی که صبح امروز وارد استان همدان شدند، تحت کنترل و مراقبت شدید هستند و مراقبت‌های لازم از این افراد انجام می‌شود.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم با دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمانشاه و سنندج برای مشاهده ناگهانی این ویروس انجام شده و همه نیرو‌ها در صورت نیاز در حالت آماده باش قرار دارند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا تصریح کرد: تیم پزشکی در محل استقرار و اقامت این توریست‌ها مستقر شده و در صورت بروز هر گونه علائم بیماری سریعاً به دانشگاه علوم پزشکی اطلاع داده خواهد شد.

پیش از این علی مالمیر، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با اشاره به برگزاری رویداد «ایران باشکوه» و حضور گردشگران چینی در این استان، به ایسنا گفته بود در زمان ورود گردشگران چینی کنترل‌های قانونی و بهداشتی از مبادی ورودی انجام می‌شود سپس وارد کشور می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار