سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان اظهارامیدواری کرد که با اجرای طرح مذکور از ارتکاب جرائم خشن پیشگیری شود.
کد خبر: ۸۱۷۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸ 26 January 2020
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان اعلام کرد: مصرف روانگردان‌ها موجب ارتکاب جرائم خشن همچون چاقوکشی و قتل می‌شود.

به گزارش ایسنا، مهدی الماسی ضمن اشاره به اجرای طرح ملاحظات امنیتی و انتظامی در جهت کاهش خشونت در جامعه توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌های موجود در کاهش جرائم خشن با تمرکز بر قتل، نزاع فردی و جمعی استفاده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان، وی به تشکیل شورای پیشگیری از وقوع جرم استان با موضوع کاهش جرائم خشن اشاره و بیان کرد: مصرف روانگردان‌ها توسط مجرمان حوزه خشونت موجبات بروز رفتار‌های تهاجمی، پرخاشگری و خشونت می‌شود.

الماسی افزود: عدم توجه جوانان به تبعات و آثار سوءمصرف مواد روانگردان و گرایش آن‌ها به این گونه مواد شیمیایی که اختلالات رفتاری را در فرد موجب می‌شود، ریسک ارتکاب و بروز خشونت در جامعه را افزایش داده و موجب بروز رفتار‌های مجرمانه می‌شود بنابراین انجام اقدامات پیشگیرانه در این زمینه اهمیت بالایی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار