سقراط بیرنگ با اشاره به واحد صنعتی پرورش بوقلمون در شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر یک مورد متقاضی در رابطه با راه اندازی واحد صنعتی پرورش بوقلمون در شهرستان تشکیل پرونده داده است.
کد خبر: ۸۱۷۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶ 26 January 2020
مدیر جهادکشاورزی شهرستان اسدآباد از فعالیت سه واحد پرورش بوقلمون در قالب مشاغل خانگی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سقراط با اعلام این خبر افزود: این تعداد واحد پرورش بوقلمون به صورت سنتی و در قالب مشاغل خانگی در این شهرستان فعالیت دارند که برای راه اندازی هر یک از این واحد‌ها تسهیلاتی افزون بر ۱۰۰ میلیون ریال به عنوان تسهیلات مشاغل خانگی به آن‌ها پرداخت شده است.

وی با اشاره به واحد صنعتی پرورش بوقلمون در شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر یک مورد متقاضی در رابطه با راه اندازی واحد صنعتی پرورش بوقلمون در شهرستان تشکیل پرونده داده است.

بیرنگ در رابطه با پیگیری بحث واحد پرورش کبک در اسدآباد نیز خاطرنشان کرد: متقاضی ۱۰ هزار قطعه‌ای واحد پرورش کبک در اسدآباد سه سال پیش پیگیر این امر بود که به علت ادامه ندادن پیگیری‌های خود طرح فوق ابتر باقی ماند.

وی در ادامه میزان سهمیه امسال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان را افزون بر ۷۰ میلیارد ریال برشمرد و گفت: تاکنون از این میزان تسهیلات بیش از ۱۳۳ درصد معادل ۹۳ هزار و ۴۵۱ میلیارد ریال جذب شده است.

بیرنگ همچنین از تعهد ۴۰۰ هکتاری این شهرستان در رابطه با اجرای آبیاری تحت فشار در سالجاری خبر داد و یادآور شد: شهرستان اسدآباد در این راستا بیش از تعهد خود موفق به انجام طرح شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر امسال شهرستان اسدآباد در بحث آبیاری تحت فشار دارای ۷۲۵ هکتار پروژه در دست اجراست که اگر شرایط جوی اجازه دهد به طور قطع تا پایان سال شهرستان دو برابر تعهد خود را در رابطه با اجرای آبیاری تحت فشار انجام خواهد داد.

بیرنگ با اشاره به وجود بیش از ۲۸ هزار هکتار اراضی آبی در شهرستان اسدآباد اضافه کرد: ۲۰ هزار هکتار از اراضی آبی شهرستان مستعد اجرای آبیاری تحت فشار بوده که تاکنون ۱۷ هزار و ۴۳۰ هکتار از این اراضی به آبیاری تحت فشار تجهیز شده و ۲۵۰۰ هکتار دیگر از اراضی برای تحقق ۱۰۰ درصدی در این راستا باقیمانده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار