رامین غلامی با بیان اینکه این تدابیر از روز چهارشنبه پس از شروع نزولات آسمانی و بارش سنگین برف اندیشیده شد گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته تمام این اماکن در آماده‌باش هستند تا در صورت بروز مشکل به یاری در راه ماندگان بشتابند.
کد خبر: ۸۱۷۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶ 26 January 2020
مدیر روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان از اسکان ۷۰۰ مسافر در بقاع متبرکه همدان طی روز‌های برفی خبر داد.

به گزارش فارس، غلامی از آمادگی مساجد و بقاع متبرکه همدان برای اسکان اضطراری مسافران خبر داد و اظهار کرد: با توجه به بارش برف و سرمای شدید تمام مساجد و بقاع متبرکه بین راهی استان آماده اسکان اضطراری مسافران هستند.

وی با بیان اینکه این تدابیر از روز چهارشنبه پس از شروع نزولات آسمانی و بارش سنگین برف اندیشیده شد گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته تمام این اماکن در آماده‌باش هستند تا در صورت بروز مشکل به یاری در راه ماندگان بشتابند.

مدیر روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان به تعبیه وسایل گرمایشی در مساجد و بقاع متبرکه بین راهی اشاره کرد و گفت: روز گذشته پنج خانوار در مسجد روستای قلعه قباد شهرستان نهاوند به صورت اضطراری اسکان داده شدند.

وی بیان کرد: در گردنه اسدآباد و محور همدان ـ. سنندج نیز تعدادی از مسافران که به دلیل شرایط جوی، ادامه سفر برای آنان امکان پذیر نبود، شب را در مساجد آن مناطق سپری کردند.

غلامی از اسکان ۷۰۰ مسافر طی این روز‌ها در همدان خبر داد و گفت: از آنجا که همدان یکی از مناطق سردسیر و پربارش در فصل زمستان بوده این آمادگی در مساجد و بقاع متبرکه وجود دارد تا در صورت بروز مشکل اقدامات لازم صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار