حمیدرضا نیکداد با بیان اینکه ممکن است مشکل طعم و بوی آب مربوط به فرسودگی اتصالات داخل ساختمان باشد، خاطرنشان کرد: در صورتی که شهروندی در زمینه طعم و بوی آب منزل خود مشکلی دارد می‌تواند به شرکت آبفا اعلام کند تا اکیپ‌هایی را به محل اعزام کنیم و موضوع بررسی شود.
کد خبر: ۸۱۷۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 25 January 2020
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان با تأکید بر اینکه میزان کلر موجود در آب شرب همدان دقیقاً برابر با استاندارد است، گفت: ۹۰ درصد از مشکلات طعم و بوی آب مشترکین مربوط به اشکال در لوله و اتصالات داخل منازل است.

به گزارش ایسنا، نیکداد در رابطه با وجود کلر بیش از حد در آب شرب برخی از مناطق شهر همدان توضیح داد: آب شهر همدان همه روزه کنترل شده و در صورت وجود مشکل توسط مرکز بهداشت به ما اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر روزی میزان کلر از حد مجاز بالا رود، به طور قطع مرکز بهداشت همدان این موضوع را اعلام می‌کند، اما خوشبختانه هیچ هشداری در این زمینه نرسیده است ضمن اینکه وضعیت آب شهر همدان توسط آزمایشگاه مرکزی آبفا همه روز بررسی می‌شود.

نیکداد با بیان اینکه ممکن است مشکل طعم و بوی آب مربوط به فرسودگی اتصالات داخل ساختمان باشد، خاطرنشان کرد: در صورتی که شهروندی در زمینه طعم و بوی آب منزل خود مشکلی دارد می‌تواند به شرکت آبفا اعلام کند تا اکیپ‌هایی را به محل اعزام کنیم و موضوع بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه محدوده کلرزنی آب شهر همدان محدوده بزرگی است، افزود: کلرزنی آب شرب شهر همدان در لوناپارک انجام می‌شود بنابراین اگر در مناطق زمانی، جوادیه و محمدیه کلر زیاد باشد، باید در سایر نقاط هم احساس شود.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان با تأکید بر اینکه چطور می‌شود در کوی محمدیه که آخرین ایستگاه در منطقه است، بوی کلر احساس شود، اما در استادان و متخصصین که در ابتدای مسیر هستند، احساس نشود؟ گفت: میزان استاندارد کلر در آب شرب زیر ۱ppm است که در استان همدان نیز دقیقاً برابر با استاندارد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار