بهروز کارخانه‌ای از شرکت ۹۷ نفرروز نیرو‌های عملیاتی هلال احمر در ۱۵ عملیات برف و کولاک خبر داد و با اشاره به شرکت در یک عملیات شهری و سوانح جاده‌ای ادامه داد: متوسط زمان حضور نیرو‌های هلال احمر در محل سانحه ۱۲ دقیقه و ۲۴ ثانیه بوده است.
کد خبر: ۸۱۷۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵ 25 January 2020
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: در بارش شدید برف ۱۴۴ مسافر در پایگاه‌های امداد جاده‌ای همدان اسکان داده شدند.
 
به گزارش فارس، کارخانه‌ای اظهار کرد: با آغاز طرح امداد زمستانی، هلال‌احمر همدان از بیستم آذرماه، ۱۲ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای ثابت، پنج پایگاه امداد و نجات جاده‌ای موقت و یک پایگاه امداد و نجات کوهستانی به آسیب‌دیدگان خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در بارش شدید برف ۱۴۴ تن از مسافران در جاده‎های استان در پایگاه‌های امداد جاده‌ای اسکان داده شدند افزود: تیم‌های امدادی خدماتی، چون بستن زنجیرچرخ، بازگرداندن خودرو‌های خارج شده از مسیر اصلی به جاده و امدادرسانی به سانحه‌دیدگان حوادث جاده‌ای به مسافران را ارائه کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه تیم‌های هلال احمر در پنج صحنه تصادف حضور یافته و ۶ مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کردند تصریح کرد: از دوم تا پنجم بهمن‌ماه ۲۴ نوبت آمبولانس و سه نوبت خودرو‌های نجات برای انجام عملیات به محل حادثه اعزام شده‌اند.

وی از شرکت ۹۷ نفرروز نیرو‌های عملیاتی هلال احمر در ۱۵ عملیات برف و کولاک خبر داد و با اشاره به شرکت در یک عملیات شهری و سوانح جاده‌ای ادامه داد: متوسط زمان حضور نیرو‌های هلال احمر در محل سانحه ۱۲ دقیقه و ۲۴ ثانیه بوده است.

کارخانه‌ای در پایان گفت: تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر همدان از دوم تا پنجم بهمن‌ماه به ۵۵۲ مسافر گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار