مسلم مخفی با تاکید بر لزوم برقراری پیوند بین نسل‌های انقلاب اسلامی گفت: در این همایش به منظور ایجاد پیوند بین نسل اول انقلاب با نسل سوم و چهارم، بیش از یکصد نفر از جوانان فعال انقلابی نیز حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۸۱۷۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱ 25 January 2020
مدیر روابط عمومی دفتر نماینده، ولی فقیه در همدان گفت: نخستین گردهمایی پیشکسوتان انقلاب اسلامی در همدان روز ۱۷ بهمن‌ماه با شرکت ۳۰۰ نفر از پیشکسوتان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، مخفی اظهار کرد: تکریم پیشگامان و پیشکسوتان انقلاب اسلامی که در سال‌های خفقان طاغوت با سختی‌های بسیار به مبارزه با رژیم منحوس پهلوی برخاستند یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه این بزرگان با بصیرت کامل و اقتدا به امام خمینی (ره) راه را برای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی مهیا کردند گفت: نماینده، ولی فقیه در استان نیز تأکید بر تقدیر از پیشکسوتان انقلاب اسلامی در همدان دارند که در همین راستا همایش نخستین گردهمایی پیشکسوتان انقلاب اسلامی ۱۷ بهمن‌ماه در همدان برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی دفتر نماینده، ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه تقریبا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در استان همدان چنین برنامه‌ای برگزار نشده است از حضور ۳۰۰ نفر از پیشکسوتان انقلاب شامل خانواده‌های شهدای انقلاب، افراد زندانی در زندان‌های ساواک و پرچمداران و مبارزان علیه رژیم طاغوت خبر داد.

وی با تاکید بر لزوم برقراری پیوند بین نسل‌های انقلاب اسلامی گفت: در این همایش به منظور ایجاد پیوند بین نسل اول انقلاب با نسل سوم و چهارم، بیش از یکصد نفر از جوانان فعال انقلابی نیز حضور خواهند داشت.

مخفی تأکید کرد: در این همایش علاوه بر برنامه‌های فرهنگی با محتوای آشنایی با تاریخ انقلاب و مبارزات سیاسی مردم همدان، از سخنرانی حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از مبارزان انقلابی همدان استفاده خواهد شد.

وی گفت: با توجه به نقش گروه‌های مختلف مردمی در مبارزات علیه رژیم طاغوت، یک شهید شاخص از جامعه روحانیت و مبارز قبل از انقلاب، یک شهید شاخص از خانواده‌های شهید مبارز و یک نفر از مبارزان علیه طاغوت تقدیر ویژه خواهند شد.

مدیر روابط عمومی دفتر نماینده، ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود این برنامه دارای دبیرخانه دائمی شود گفت: باید از تجربیات ارزشمند مبارزان پس از انقلاب که در سال‌های دوران دفاع مقدس خدمات بزرگی داشتند استفاده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار