محسن جهانشیر اظهار داشت: گلف همدان در چند ماه اخیر روند بسیار خوبی را در پیش گرفته و در استعدادیابی شاهد اقدام‌های خوبی از سوی این هیات بوده ایم.
کد خبر: ۸۱۷۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹ 24 January 2020
مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: پیشرفت‎های ورزش گلف این استان به عنوان رشته‎های نوپا و موفق باید الگو قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، وی اضافه کرد: گلف اگرچه رشته‌های نوفعال در همدان است، اما در بخش‌های مختلف اعم از شناسایی و پرورش استعدادها، مشارکت با دستگاه‌های اجرایی نظیر آموزش و پرورش و دانشگاه ها، میزبانی اردو‌ها و رقابت‌های کشوری و تیم‌های ملی به موفقیت‌های ارزنده‌ای دست یافته است.

جهانشیر با تاکید بر اینکه استعدادیابی مهمترین رکن رشد و پیشرفت رشته‌های ورزشی است، گفت: ورزش‌هایی می‌توانند به موفقیت دست یابند که در شناسایی و شکوفایی استعداد‌ها موفق عمل کنند.

وی ثمره طرح استعدادیابی هیات گلف استان همدان را درخشش در المپیاد استعداد‌های برتر کشور دانست و افزود: این روند روبه رشد آینده درخشانی را برای گلف همدان رقم خواهد زد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نگاه فدراسیون به استان‌های در حال پیشرفت را منجر به ایجاد انگیزه در آن‌ها عنوان کرد و گفت: همدان یکی از استان‌های مستعد در گلف کشور است.

رییس هیات گلف همدان نیز با قدردانی از حمایت‌های صورت گرفته دستگاه ورزش استان از این رشته گفت: استعدادیابی اولویت اصلی برنامه‌های هیات گلف است.

علی اصغر سالوند افزود: براساس تقویم اجرایی هیات گلف تمامی برنامه‌ها را اجرایی کرده ایم و با کمک اعضای پرتلاش هیات توانسته ایم به دستاورد‌های مهمی برسیم.

وی با اشاره به میزبانی همدان در نخستین کارگاه تخصصی استعدادیابی مربیان گلف کشور ویژه بانوان بیان کرد: کارگاه استعدادیابی گلف با حضور ۴۵ مربی از استان‌های مختلف کشور در حال برگزاری است.

سالوند خاطرنشان کرد: این دوره در ۲ بخش تئوری و عملی به میزبانی مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج و نیز ورزشگاه شهید شمسی پور پیگیری می‌شود.

وی افزود: هدف از تشکیل این کارگاه آموزشی یکسان سازی در فرآیند استعدادیابی ورزش گلف در بخش بانوان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار