آیت‌الله محمد محمدی‌قائینی درباره حضور میلیونی مردم عراق در راهپیمایی امروز نیز عنوان کرد: مردم عراق نیز می‌خواهند مانند ایران با عزت و قدرت باشند و دیگر نمی‌خواهند ذلت را تحمل کنند و زیر پرچم امریکا باشند.
کد خبر: ۸۱۷۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ 24 January 2020
امام جمعه موقت همدان گفت: مردم عراق نیز می‌خواهند مانند ایران با عزت و قدرت باشند و دیگر نمی‌خواهند ذلت را تحمل کنند و زیر پرچم امریکا باشند.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله محمدی‌قائینی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه همدان اظهار داشت: انسان عاقل کسی است که به نفس خود گوش نمی‌دهد چرا که نفس انسان را از توجه به مسائل مهم و ضروری بازداشته و همه توجه و وقت انسان را معطوف خودش می‌کند.

وی تنها توشه انسان در سفر آخرت را تقوا و پرهیزکاری دانست و افزود: ما انسان‌ها سفری ابدی در پیش داریم و باید توشه لازم که همان تقوا است، را به اندازه کافی ذخیره کنیم.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه با دست خالی نمی‌توان به این سفر رفت پس هر چه توانستیم باید عمل صالح در این دنیا ذخیره کنیم، عنوان کرد: منافقین به دنبال خشکاندن ریشه‌های جمهوری اسلامی بودند، اما مردم آمل که در آستانه سالگرد این واقعه هستیم، با این افراد برخورد کردند.

محمدی‌قائینی درباره روز گمرک نیز ابراز کرد: مسئولان گمرک به دنبال حل مشکلات مردم باشند و کالا‌هایی که در انبار‌ها مانده و مورد نیاز مردم است، هرچه سریعتر تعیین تکلیف کنند.

وی به اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) نیز بیان کرد: همه اقشار مختلف مردم در مراسم عزاداری صدیقه طاهره (س) شرکت کرده و سخنرانان نیز در این جلسات به بیان مباحث معرفتی و شناختی درباره ایشان بپردازند.

امام جمعه موقت همدان درباره سخنان مقام معظم رهبری که در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته بیان کردند، نیز افزود: عین الاسد یک پایگاه امریکایی تمام عیار است که نزدیک به ۴ تا ۵ هزار سرباز و تجهیزات بی شماری مستقر بودند، اما با یک سیلی و با مدد خدای متعال فروپاشید.

وی با بیان اینکه به طور قطع بر اساس مدارک، تصاویر و فیلم‌ها صد‌ها نفر در این حمله موشکی ایران کشته و مجروح شدند، اظهارداشت: حمله به پایگاه آمریکایی در فکر هیچ کشوری نمی‌گنجید، اما پس از حمله ایران به این پایگاه نظامی بسیاری از کشور‌ها از جمله روسیه به ایران پیام داده و این اقدام را ستودند.

محمدی‌قائینی با تاکید براینکه ما آمریکا را مورد حمله قرار دادیم و او نیز نتوانست کاری انجام دهد، افزود: رییس جمهور آمریکا بعد از این اتفاق ۱۰ ساعت سکوت کرده و پس از آن نیز هنگام حضور در تلویزیون با رنگ پریده و لکنت زبان سخت گفت.

 وی با بیان اینکه به مسئولان توصیه می‌کنم که به دنبال ارتباط بیشتر با امریکا و اروپا نباشند چرا که ۶ سال در پی آن‌ها بودیم، اما نتیجه‌ای دریافت نکردیم، ابراز کرد: اگر ولایت فقیه را قبول دارید باید به سخنانش عمل کنید.

امام جمعه موقت همدان تاکید کرد:۶ سال فرصت سوزی بس است چرا که ما دیدیم که در این مدت چه اقداماتی علیه ما انجام دادند پس بدانید تا زمانیکه ما از دین خود دست برنداریم آن‌ها دست از سر ما بر نمی‌دارند.

وی درباره حضور میلیونی مردم عراق در راهپیمایی امروز نیز عنوان کرد: مردم عراق نیز می‌خواهند مانند ایران با عزت و قدرت باشند و دیگر نمی‌خواهند ذلت را تحمل کنند و زیر پرچم امریکا باشند.

محمدی قائینی با بیان اینکه مردم عراق دریافتند که راه پیشرفته و تعالی خدا محوری و بیرون راندن دشمن به ویژه امریکا از خاک کشورشان است، تصریح کرد: استقامت هزینه دارد، اما هزینه آن نسبت به دیگر مسائل کمتر است.

وی با اشاره به اینکه امروز رئیس جمهور امریکا اعلام کرده است که می‌ترسیم اگر جواب ایران را بدهیم همه مراکز ما را نابود کند، بیان کرد: لبنان با تبعیت از ایران کاری کرده است که دیگر کاری از دست رژیم غاصب اسراییل بر نمی‌آید، مسیری که فلسطین و یمن نیز در پیش گرفته اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار