محمد حسن باقری شکیب با بیان اینکه بارش برف از ساعات صبح در اسدآباد آغاز شده است، ابراز کرد: این بارش‌ها در ساعات بعد از ظهر و امشب شهرستان همدان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
کد خبر: ۸۱۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹ 22 January 2020
مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: از امروز تا روز یکشنبه بارش برف، کاهش دما، وزش باد، یخبندان و کولاک در گردنه‌های استان پیش بینی می‌شود.

به گزارش تسنیم،مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه سامانه بارشی در روز پنجشنبه و جمعه تضعیف می‌شود و بارش‌ها به صورت پراکنده خواهد بود، ابراز کرد: سامانه بارشی دیگری از جمعه شب وارد استان می‌شود.

باقری شکیب افزود: این سامانه بیشتر مناطق جنوبی استان را درگیر می‌کند و برای شهرستان همدان بارش قابل توجهی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی در روز یکشنبه از استان خارج می‌شود، تصریح کرد: با خروج سامانه‌ای باید منتظر نفوذ هوای سرد در نقاط مختلف استان باشیم.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با تاکید بر اینکه در روز یکشنبه دمای اغلب نقاط استان به منفی ۱۰ تا ۱۱ درجه سانتی گراد هم می‌رسد، ابراز کرد: صبح امروز حداقل دمای همدان منفی ۲ درجه گزارش شده است.

باقری شکیب به وضعیت دمای استان در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت نهاوند با حداکثر دمای ۷ درجه به عنوان گرمترین نقطه استان و گل تپه با حداقل دمای منفی ۵ درجه به عنوان سردترین شهرستان استان ثبت و گزارش شده است.

وی افزود: دمای شهرستان همدان نیز در این مدت بین منفی ۲ و ۳ درجه سانتی گراد در نوسان بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار