فرماندار ویژه ملایر گفت: بر اساس رایزنی انجام‌شده با شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران قرار است حرکت قطار گردشگری از ۱۲ بهمن امسال آغاز شود.
کد خبر: ۸۱۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶ 22 January 2020
پایتخت مبل و منبت ایران‌زمین به‌زودی میزبان قطار گردشگری می‌شود تا پایتخت‌نشینان بتوانند در کمترین زمان از آثار تاریخی شهر جهانی انگور بازدید کنند.

به گزارش تسنیم، شهر سرسبز ملایر این روز‌ها در حالی به چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک می‌شود که قرار است؛ میزبانی گردشگرانی از پایتخت را بر عهده گیرد.

راه‌اندازی قطار گردشگری در شهر جهانی انگور؛ وعده‌ای است که مسئولان این شهرستان به مردم داده و قصد دارند آن را در دهه مبارک فجر عملی کنند.

فرماندار ویژه ملایر گفت: بر اساس رایزنی انجام‌شده با شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران قرار است حرکت قطار گردشگری از ۱۲ بهمن امسال آغاز شود.

قدرت الله ولدی افزود: قطار گردشگری هر ۱۵ روز یک‌بار به‌شرط تأمین مسافر از تهران به مقصد ملایر حرکت کرده و تا هر زمان استقبال وجود داشته باشد؛ فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه پیش از این هم در تعطیلات نوروز ۹۸ این کار انجام شده، اعلام کرد: مردم شهر‌های قم و اراک هم می‌توانند در بین راه سوار این قطار شده و با گشت ۲۴ ساعته از مناطق مختلف شهرستان ملایر بازدید کنند.

فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: بازدید از مکان‌های زیارتی، تاریخی و گردشگری، چون امامزاده عبدالله (ع)، تپه نوشیجان، بوستان سیفیه، دژ گوراب، شهر زیرزمینی سامن و ... در برنامه سفر گردشگران دیده شده است.

ولدی با بیان اینکه برای رونق قطار گردشگری مدیران همه دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی باید پای کار باشند، افزود: هماهنگی لازم با آژانس‌های مسافربری برای جذب گردشگر هم در دستور کار قرار دارد و پیش از این هم در تعطیلات نوروز ۹۸ این کار انجام شده است.

به گزارش تسنیم، ملایر از مناطق تاریخی و دومین شهرستان استان همدان از نظر جمعیت است که با برخورداری از ظرفیت‌های بالا و استعداد‌های بالقوه می‌تواند مسیر پیشرفت و شکوفایی را با برنامه‌ریزی درست بپیماید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار