حمید پرورشی خرم با بیان اینکه در تمامی محور‌های استان، شامل تمام محور‌های شهرستان بهار، کبودراهنگ، محور تهران همدان، ملایر، نهاوند و تویسرکان شاهد بارش برف، کولاک و مه گرفتگی شدید هستیم، افزود: در حال حاضر ۳۴ راهدارخانه استان در حال آماده باش بوده و به صورت مرتب محور‌های مواصلاتی استان را بررسی می‌کنند.
کد خبر: ۸۱۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵ 22 January 2020
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با بیان اینکه در گردنه‌ها و محور‌های مواصلاتی استان با مه‌گرفتگی شدید و کولاک روبه‌رو هستیم، گفت: با همت راهداران و پاک سازی جاده‌ها، محور‌های مواصلاتی استان باز است.

به گزارش تسنیم، پرورشی خرم از برف، کولاک و مه گرفتگی شدید در جاده‌ها، گردنه‌ها و محور‌های مواصلاتی استان همدان خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر تمام محور‌های مواصلاتی استان نمک پاشی شده و باز هستند.

وی با بیان اینکه در تمامی محور‌های استان، شامل تمام محور‌های شهرستان بهار، کبودراهنگ، محور تهران همدان، ملایر، نهاوند و تویسرکان شاهد بارش برف، کولاک و مه گرفتگی شدید هستیم، افزود: در حال حاضر ۳۴ راهدارخانه استان در حال آماده باش بوده و به صورت مرتب محور‌های مواصلاتی استان را بررسی می‌کنند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با بیان اینکه در گردنه‌های استان همدان با مه‌گرفتگی شدید و در صورا ادامه یافتن بارش شها با لغزندگی جاده‌ها روبه‌رو هستیم، ابراز کرد: این مسیر‌ها نیز مانند دیگر محور‌های مواصلاتی استان باز هستند، اما لازم است رانندگان پیش از حرکت ضمن اطلاع یافتن از وضعیت راه‌ها، برای استفاده از این مسیر‌ها با سرعت پایین رانندگی کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۵۲۰ راهدار به همراه ۲۶۰ دستگاه ماشین آلات ویژه برف و نمک پاشی در دو شیفت کاری آمادگی دارند در صورت بارش برف، جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی استان را پاک کرده و به هم وطنان عزیز امدادرسانی کنند.

پرورشی خرم با اعلام اینکه تا این لحظه انسدادی در محور‌های مواصلاتی و جاده‌های استان همدان به‌وجود نیامده است، ابراز کرد: برف‌روبی جاده‌ها بر اساس اولویت‌بندی ابتدا از راه‌های شریانی آغاز شده و سپس در مسیر‌های اصلی، غیرشریانی و روستایی ادامه می‌یابد.

وی با تاکید براینکه بازرسی از راه‌های مواصلاتی و جاده‌های استان ادامه دارد، گفت: از مردم می‌خواهیم در صورت سفر، حتما تجهیزات زمستانی و وسایل گرمایشی را به همراه داشته و از پر بودن باک خودروی خود مطمئن باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار