حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان با تأکید بر اینکه برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر باید به‌صورت مردمی برگزار شود، مطرح کرد: از همان ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی دشمنی دشمنان وجود داشته است بنابراین ما باید استوارتر از همیشه برنامه‌ها را برگزار کنیم.
کد خبر: ۸۱۵۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷ 19 January 2020
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان، گفت: ایام‌الله دهه فجر به‌تمامی اقشار جامعه تعلق دارد.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام فاضلیان با تأکید بر اینکه با توجه به تقارن یوم‌الله دهه فجر با انتخابات باید مراقب بود برنامه‌ها به نفع گروه، فرد و یا جناح خاصی مصادره نشود، گفت: ایام‌الله دهه فجر به‌تمامی اقشار جامعه تعلق دارد.

وی بابیان اینکه شهر همدان به دلیل اینکه مرکز استان به شمار می‌آید از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: برنامه‌های دهه فجر در شهرستان و شهر همدان باید با دقت و حساسیت بیشتری اجرا شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان همچنین با قدردانی از سخنرانی رهبر معظم انقلاب، سخنان ایشان را بر هم زننده نقشه‌های شوم دشمنان دانست و ابراز کرد: ایشان سخنان بسیار ارزشمندی به‌ویژه درباره سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی داشتند.

وی با اشاره به مواضع انقلابی خانواده‌های شهدای سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی اظهار داشت: صبر و بصیرت این خانواده‌ها بسیار جای قدردانی دارد آن‌هم در شرایطی که برخی افراد دست به آشوب و اغتشاش در کشور زده و حتی اقدام به پاره کردن عکس سردار سلیمانی کردند.

حجت‌الاسلام فاضلیان با تأکید بر اینکه برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر باید به‌صورت مردمی برگزار شود، مطرح کرد: از همان ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی دشمنی دشمنان وجود داشته است بنابراین ما باید استوارتر از همیشه برنامه‌ها را برگزار کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار