مجید صفدریان با اشاره به اینکه از روز خاکسپاری تا امروز نیز ما به صورت مرتب با خانواده این شهدا در ارتباط هستیم، عنوان کرد: تا امروز هیچ مشکلی برای خانواده این شهدا به وجود نیامده و در نهایت تکریم و احترام با آن‌ها برخورد شده است.
کد خبر: ۸۱۵۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰ 19 January 2020
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان گفت: برخی شایعات منتشر شده مبنی بر ممانعت از حضور خانواده شهدای سانحه هوایی در باغ بهشت همدان بر سر مزار فرزندانشان کذب بوده و صحت ندارد.

به گزارش تسنیم، صفدریان درباره برخی شایعات مبنی بر ممانعت از حضور خانواده شهدای سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی هنگام خاکسپاری و پس از آن بر سر مزار فرزندانشان اظهار داشت: این حرف یک دروغ بزرگ است چرا که هنگام تشییع، خاکسپاری و پس از آن، خانواده‌های این شهدا حضور داشتند.

وی افزود: یک روز قبل از برگزاری مراسم تشییع خدمت خانواده این شهدا رسیده و برنامه‌ها را با آن‌ها هماهنگ کردیم حتی به بنا بر درخواست آنها، شرایط را برای اینکه آن‌ها پیکر‌های فرزندانشان را زیارت کنند، فراهم کردیم.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان بیان کرد: علاوه بر برگزاری مراسم تشییع پیکر‌های شهدا که با حضور گسترده مردم به خوبی برگزار شد، مراسم خاکسپاری نیز در باغ بهشت همدان و در گلزار شهدا با حضور خانواده و بستگان این شهدا و همچنین اقشار مختلف مردم برگزار شد.

وی تصریح کرد: بعد از خاکسپاری نیز مردم با تقدیم شاخه‌های گل به خانواده این شهدا که بر سر مزار فرزندانشان حاضر بودند، تسلیت گفته و با آن‌ها ابراز همدردی کردند.

صفدریان با اشاره به اینکه از روز خاکسپاری تا امروز نیز ما به صورت مرتب با خانواده این شهدا در ارتباط هستیم، عنوان کرد: تا امروز هیچ مشکلی برای خانواده این شهدا به وجود نیامده و در نهایت تکریم و احترام با آن‌ها برخورد شده است.

وی با اعلام اینکه به زودی مراسم شب هفت این شهدا نیز برگزار می‌شود، تصریح کرد: افرادی که چنین شایعاتی را به زبان آورده و یا در این راستا با رسانه‌های بیگانه هم صدا می‌شوند بی تقواترین افراد بوده و مغرض هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار