مصطفی آزادبخت گفت: نوع حکومت ما که ولایت فقیه است، از محور‌های اصلی انقلاب اسلامی بوده یعنی اگر سالم‌ترن فرد به عنوان، ولی فقیه انتخاب شود باعث ماندگاری بیشتر حکومت می‌شود.
کد خبر: ۸۱۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷ 19 January 2020
معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان با تأکید بر اینکه انتخابات پرشور می‌تواند دشمن را چندگام به عقب برگرداند، گفت: هر کس دلسوز نظام و معتقد به ولایت فقیه ست باید انتخابات را تقویت کند.

به گزارش ایسنا، آزادبخت با بیان اینکه انتخابات یک محک ویژه و برجسته برای نظام ماست، اظهار کرد: با توجه به اتفاقاتی که رخ داده است، باید یک انتخابات پرشور، رقابتی و سالم در امنیت بالا داشته باشیم.

وی تصریح کرد: انتخابات یک امر استراتژیک و مهم برای ماست و دستاورد‌های مهمی برای ما خواهد داشت بنابراین هر کسی که دلسوز نظام و مملکت و معتقد به ولایت فقیه است باید انتخابات را تقویت کند تا مردم حضور پرشوری داشته باشند.

وی با تأکید بر ادامه راه مقاومت در برابر استکبار، افزود: از آغاز انقلاب اسلامی راهی که ما انتخاب کردیم، راه مقابله با کفر، شرک، الحاد، ارتجاع و صهیونیست بوده است و شروع انقلاب با این مشخصه بوده و در این مسیر هم شهدای زیادی تقدیم کردیم و سختی‌های زیادی کشیدیم.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواست با مشکلاتی که برای ما ایجاد می‌کند انقلاب اسلامی را محو یا تضعیف کند، اما با وجود سه محور اصلی در انقلاب موفق نشده است.

وی با اشاره به سه محور اصلی انقلاب اسلامی، گفت: نخستین محوری که انقلاب را بیمه کرده، اسلام بوده به‌طوریکه دین ما یک دین غنی است که جهاد، شهادت و ایستادگی در برابر ظلم جایگاه ویژه‌ای در دین اسلام دارد.

آزادبخت ادامه داد: نوع حکومت ما که ولایت فقیه است، از محور‌های اصلی انقلاب اسلامی بوده یعنی اگر سالم‌ترن فرد به عنوان، ولی فقیه انتخاب شود باعث ماندگاری بیشتر حکومت می‌شود.

وی با تأکید بر نقش مردم به عنوان سومین محور انقلاب اسلامی، بیان کرد: مردم ما تمام سختی‌های انقلاب را به دوش کشیدند و شهید و جانباز دادند و محاصره اقتصادی شدند بنابراین تمام زحمات انقلاب اسلامی بر دوش مردم بوده است یعنی اگر مردم نبودند این انقلاب پیروز نمی‌شد و به این اندازه اثرگذاری نداشت.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه مردم شایسته ایران در دنیا بی نظیر هستند، افزود: مبنای انقلاب اسلامی ما مبارزه با کشور‌های استکباری بود بنابراین ما راهی جز استقامت و مقابله نداریم.

وی تأکید کرد: ما راهی جز استقامت و مقابله نداریم البته ما شروع کننده هیچ تجاوزی نبوده و نیستیم، اما اهل دفاع بوده و در دفاع خیلی شجاع هستیم که این مقاومت باید با انسجام باشد.

باید منافع مملکت را به منافع جناحی و فردی ترجیح دهیم

وی با بیان اینکه بعضی افراد ناخواسته آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، تصریح کرد: دین، ولی فقیه و مردم شاخص‌های انقلاب هستند و هر چیزی که با شاخص‌های انقلاب همخوانی نداشته باشد، تفرقه به دنبال دارد بنابراین ما اعتقاد داریم باید در حین مقاومت، عدالت اجتماعی هم داشته باشیم.

آزادبخت با تأکید بر اینکه مکتب ما طرفدار عدالت، صداقت، اخلاق و پاکی است، یادآور شد: مردم ما مردمی هستند که پای نظام، دین، انقلاب و مملکت خود ایستاده و می‌ایستند بنابراین مدیران باید حواسشان جمع باشد و از هر گونه رفتاری که باعث گله‌مندی مردم و تفرقه شود، خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه اختلافات را مسئولان دامن می‌زنند، بیان کرد: اولویت اول مدیران خدمت‌رسانی صادقانه و مخلصانه به مردم است و واقعیت این است که اختلافات را مسئولان دامن می‌زنند. شرکت ۲۵ میلیون نفری در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی نشان دهنده حضور مردم است.

وی با بیان اینکه مردم سختی را تحمل می‌کنند و باید قدر مردم را بدانیم، در راستای حفظ وحدت تأکید کرد: باید منافع مملکت را به منافع جناحی و فردی ترجیح دهیم به‌طوریکه اگر در جایگاه حساسی قرار گرفتیم، باید با عدالت رفتار کنیم و نگاهمان به باند، جناح، گروه و طایفه خاصی نباشد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان اظهار کرد: باید عادلانه کار کنیم و عدالت را در جامعه گسترش دهیم و هرکسی که تُندروی و یا کُندروی کند، آب به آسیاب دشمن می‌ریزد.

وی با بیان اینکه برخی حرف‌هایی می‌زنند که در راستای خواسته دشمنان است، گفت: نباید حرف‌هایی را بزنیم که در راستای خواسته دشمن باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار