با حضور امام جمعه زهک برگزار شد
یادواره 15شهید روستای قلعه نو و نیز گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی با حضور امام جمعه زهک و نیز فرمانده تیپ 110 سلمان فارسی در روستای قلعه نو شهرستان زهک شد.
کد خبر: ۸۱۵۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ 19 January 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، یادواره شهدای روستای قلعه نو و گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان زهک برگزار شد.

حجت الاسلام خدری امام جمعه زهک در این مراسم گفت: از آنجایی که تعلق خاطر مردم منطقه سیستان و سردار شهید سلیمانی دو طرفه بود تصمیم گرفتیم این یادواره را در این روستا برگزار کنیم چرا که امروز این تکلیف بر عهده ما برای پاسداشت و تبیین اهداف آنان باقیست.

سردار آتانی فرمانده تیپ 110 سلمان فارسی سیستان و بلوچستان هم گفت: آمریکا قصد داشت با شهادت سردار سلیمانی مسیر جبهه مقاومت را تغییر دهد و خاورمیانه جدیدی ترسیم کند اما غافل بود که هم اکنون صدها سردار سلیمانی در کشور و در کنار ولایت فقیه حضور دارند و در آینده نیز همین جوانان و دانش آموزان جایگزین آنان خواهند شد.

شهدا و رزمندگان سیستان و بلوچستان در دوران دفاع مقدس زیر مجموعه لشکر 41 ثارالله به فرماندهی سردار رشید اسلام شهید سلیمانی مشغول دفاع از میهن و انقلاب بودند و جانشینی این لشکر هم بر عهده سردار شهید قاسم میرحسینی از شهرستان زهک بود.

در این مراسم اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا حضور داشتند و یاد و خاطره 15 شهید گرانقدر این روستا گرامی داشته شد و در پایان از خانواده های شهدای و نیز خانواده جانباز متوفی تجلیل شد.

گفتنی ست شهرستان زهک 83 شهید 13 آزاده و 101 جانباز تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار