مجید درویشی با اشاره به دو پروژه تغذیه مصنوعی سد هلور و آجین، بیان کرد: برای طرح مطالعاتی سد تغذیه مصنوعی هلور انعقاد قرارداد با پیمانکار انجام شده و عملیات اجرایی پروژه باید سریع‌تر آغاز شود.
کد خبر: ۸۱۵۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷ 18 January 2020
فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: پروژه ۲۶ ساله استخر شنای مجموعه ورزشی آزادی اسدآباد برای تست آبگیری شده و تا پایان سال افتتاح می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایسنا، درویشی اظهار کرد: کار‌های بخش داخلی، بدنه سازی استخر، سونای بخار و سونای خشک استخر مجموعه ورزشی به اتمام رسیده و مجموعه داخلی تقریباً تکمیل شده و رو به اتمام است که با این روند امیدواریم طرح فوق برای دهه فجر افتتاح شود و به بهره برداری برسد در غیر این صورت به طور قطع تا پایان سال این پروژه سرانجام پس از ۲۶ سال افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه استخر شنای مجموعه ورزشی آزادی از جمله پروژه‌های ملی شهرستان بوده و در حال حاضر هیچ گونه مشکل اعتباری ندارد و پروژه فعال است، افزود: هم اکنون نصب سیستم‌های تأسیساتی طرح در دست انجام قرار دارد و در راستای تست، استخر شنای مجموعه آبگیری شده البته کمبود اعتبار و اوراق چند ساله از مهمترین دلایل طولانی شدن تکمیل این پروژه ملی شهرستان بوده است.

درویشی در ادامه با اشاره به دو پروژه تغذیه مصنوعی سد هلور و آجین، بیان کرد: برای طرح مطالعاتی سد تغذیه مصنوعی هلور انعقاد قرارداد با پیمانکار انجام شده و عملیات اجرایی پروژه باید سریع‌تر آغاز شود.

وی با بیان اینکه با وجود کمبود اعتبارات بخشی از روند طرح مطالعاتی سد تغذیه مصنوعی آجین هم صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: اجرای این دو پروژه در بحث سفره‌های زیر زمینی آب منطقه تأثیرگذار خواهد بود ضمن اینکه این دو طرح جزء سند راهبردی سه ساله شهرستان درنظر گرفته شده است.

درویشی با اشاره به اینکه قرار است در شهرستان اسدآباد دارای شش مجتمع خدمات رفاهی باشیم، یادآور شد: یکی از مجتمع‌ها چندی پیش در اوایل ماه جاری به بهره برداری رسید و سه مجتمع جدید هم در دهه فجر در شهرستان افتتاح و وارد فاز فعالیت خواهند شد و دو مجتمع هم در حال حاضر در داخل شهرستان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار