مهدی الماسی تعدد مراکز تصمیم‌گیری، ضعف تبلیغات داخلی و خارجی و سوء مدیریت در جذب توریست را از آسیب‌ها و مشکلات بنیادین این صنعت برشمرد و بیان کرد: دستگاه‌های متولی باید ضمن همکاری و هماهنگی با یکدیگر ضعف‌ها و آسیب‌ها را در خصوص توسعه گردشگری به حداقل برسانند.
کد خبر: ۸۱۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱ 18 January 2020
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان با بیان اینکه باید از بروز مشکلات و جرائم امنیتی و انتظامی در حوزه گردشگری پیشگیری کرد گفت: با اجرای طرح‌هایی در حوزه امنیتی، صنعت گردشگری در استان جان تازه‌ای خواهد گرفت.

به گزارش فارس، الماسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اجرای طرح‌هایی در حوزه امنیتی توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان، صنعت گردشگری در استان جان تازه‌ای خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه طرح گردشگری پایدار ابزاری در راستای توسعه صنعت توریسم در استان همدان است که موجب رونق و جذب توریست خواهد شد افزود: طرح گردشگری با رویکرد توسعه پایدار در استان تلاش دارد ضمن برقراری توازن میان عرضه و تقاضا در راستای حفظ منابع موجود گام برداشته و با رعایت اخلاق حرفه‌ای موجبات افزایش ضریب امنیت در حوزه‌ی گردشگری شود.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان با تأکید بر اینکه باید از بروز مشکلات و جرائم امنیتی و انتظامی در حوزه گردشگری پیشگیری کرد گفت: این معاونت در اجرای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در این صنعت نسبت به افزایش ریسک سرمایه‌گذاری در این حوزه تلاش مضاعف دارد.

وی تعدد مراکز تصمیم‌گیری، ضعف تبلیغات داخلی و خارجی و سوء مدیریت در جذب توریست را از آسیب‌ها و مشکلات بنیادین این صنعت برشمرد و بیان کرد: دستگاه‌های متولی باید ضمن همکاری و هماهنگی با یکدیگر ضعف‌ها و آسیب‌ها را در خصوص توسعه گردشگری به حداقل برسانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار