شا احمد ساکی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان نهاوند، تیم ویژه پلیس آگاهی تشکیل و با بررسی فنی و پلیسی از محل وقوع سرقت‌ها همچنین پایش مشاهدات و اخبار، انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۸۱۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳ 18 January 2020
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری یک سارق موتورسیکلت و کشف پنج دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، وی افزود: با اشراف اطلاعاتی، سارق و محل اختفای او شناسایی و ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضائی و با همکاری فرماندهی انتظامی بخش گیان در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و پنج دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از مخفیگاه او کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های فنی به ۶ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد و اظهار کرد: این موتورسیکلت‌ها را به یک خریدار اموال مسروقه فروخته که وی نیز شناسایی و دستگیر شد و هر دو متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه مالباختگان نیز شناسایی شدند که اقدامات قانونی و قضایی برای تحویل موتورسیکلت‌های کشف شده به آنان در دستور کار قرار دارد.

ساکی در پایان با اشاره به اینکه اقدامات انتظامی و پیشگیرانه پلیس به صورت فعال در حوزه‌های مختلف جرایم به منظور ارتقای سطح امنیت اجتماعی پایدار در دستور کار قرار دارد، از شهروندان خواست به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی در خصوص پیشگیری از سرقت توجه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار