محمدرضا مظلومی افزود: انتظار داریم هیات نابینایان همدان تا قبل از بازی‌های المپیک ۲۰۲۱ جوانان نسبت به شکوفایی استعداد‌های دو ومیدانی، گلبال و شنا برنامه ریزی و هدفگذاری کند.
کد خبر: ۸۱۴۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸ 17 January 2020
رییس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان کشور گفت: همدان یکی از سه استان برتر در توسعه ورزش نابینایان در عرصه‌های قهرمانی است.

به گزارش مهر، مظلومی در آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش‌های نابینایان همدان با بیان اینکه انتظار فدراسیون از همدان درست و منطقی است اظهار داشت:توقع پرورش گلخانه‎‌ای از استعداد‌های نخبه ورزش نابینایان همدان را داریم.

وی افزود: انتظار داریم هیات نابینایان همدان تا قبل از بازی‌های المپیک ۲۰۲۱ جوانان نسبت به شکوفایی استعداد‌های دو ومیدانی، گلبال و شنا برنامه ریزی و هدفگذاری کند.

مظلومی خاطرنشان کرد: همدان باید روند موفقیت خود در عرصه‌های بین المللی را تداوم بخشد و در پاراآسیایی و المپیک جوانان آینده به کسب حداکثر سهمیه بپردازد.

رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور افزود: امسال با وجود تنگنا‌های مالی توانستیم تمامی برنامه‌های تدوین شده در حوزه ورزش نابینایان را اجرایی کنیم و بیش از سه هزار و ۵۰۰ نابینا نیز در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کردند.

مظلومی سهم همدان در موفقیت‌های ملی و بین المللی را موثر دانست و گفت: همدان در رشته‌هایی نظیر دو ومیدانی و گلبال در عرصه بین المللی و نیز افزودن بر این در پاورلیفتینگ، شطرنج و شنای قهرمانی کشور حایز مدال‌های رنگارنگ شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز با تاکید بر توجه ویژه به ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان گفت: این قشر ورزشکار همواره مدال‌های با ارزش برای ورزش همدان به ارمغان آورده اند.

محسن جهانشیر افزود: هیات نابینایان و کم بینایان یکی از هیات‌های موفق در ورزش همدان است و در سال‌های اخیر افتخارات ارزنده‌ای را در میادین بین المللی کسب کرده اند.

وی با تاکید براینکه قهرمانان ورزش استان مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند، گفت: قهرمانان و مدال آوران سرمایه‌های ارزنده برای ورزش استان همدان هستند و حمایت از آن‌ها را وظیفه خود می‌دانیم.

جهانشیر اضافه کرد: امروزه در گلبال و دو ومیدانی جزو برترین‌های کشور هستیم و قطع به یقین حضور پرشمار در میادین بین المللی جزو اهداف اصلی در این حوزه ورزش نابینایان و کم بینایان کشور است.

در این مراسم از قهرمانان بین المللی و کشوری ورزش نابینایان و کم بینایان استان همدان با اهدای لوح و جوایز نقدی تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار