حمید عرفی‌یگانه با تأکید بر اینکه جمعیت هلال احمر در کل ۳۰ پایگاه امدادونجات ثابت و موقت در استان دارد، اظهار کرد: ۱۲ پایگاه امدادونجات جاده‌ای ثابت، یک پایگاه ثابت امدادونجات کوهستان، پنج پایگاه موقت امدادونجات جاده‌ای، یک پایگاه هوایی ارائه خدمات امدادونجات، یک مرکز واکنش سریع، یک مرکز کنترل و فرماندهی عملیات و ۹ مرکز کشیک آماده در شعب با نیروی انسانی ۱۰۲ نفر-روز آماده خدمت رسانی به مردم استان است.
کد خبر: ۸۱۳۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ 17 January 2020
معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان همدان از امدادرسانی به ۲۷ مصدوم حادثه دیده در مدت آغاز طرح امدادونجات زمستانی جمعیت هلال احمر در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، عرفی‌یگانه با اشاره به اینکه از ۲۰ آذرماه همزمان با آغاز طرح امدادونجات زمستانی جمعیت هلال احمر تا روز گذشته ۴۹ حادثه در استان رخ داده است، افزود: از این تعداد ۲۲ حادثه جاده‌ای، یک حادثه کوهستان، هفت مورد حوادث شهری، یک مورد برف و کولاک و ۱۸ مورد خدمات حضوری به پایگاه‌های امدادونجات بوده است.

وی با بیان اینکه در مدت آغاز طرح امدادونجات زمستانی جمعیت هلال احمر تا این لحظه در مجموع ۲۷ مورد مصدوم گزارش شده است، ادامه داد: از این تعداد ۹ نفر مصدوم سرپایی و ۱۸ نفر به صورت مصدوم انتقالی بوده‌اند.

عرفی‌یگانه با تأکید بر اینکه جمعیت هلال احمر در کل ۳۰ پایگاه امدادونجات ثابت و موقت در استان دارد، اظهار کرد: ۱۲ پایگاه امدادونجات جاده‌ای ثابت، یک پایگاه ثابت امدادونجات کوهستان، پنج پایگاه موقت امدادونجات جاده‌ای، یک پایگاه هوایی ارائه خدمات امدادونجات، یک مرکز واکنش سریع، یک مرکز کنترل و فرماندهی عملیات و ۹ مرکز کشیک آماده در شعب با نیروی انسانی ۱۰۲ نفر-روز آماده خدمت رسانی به مردم استان است.

وی یادآور شد: ۲۵ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه خودروی نجات، ۱۵ دستگاه خودروی عملیات، ۱۱ خودروی اداری و یک فروند بالگرد در مدت زمان طرح زمستانی جمعیت هلال احمر مشغول خدمت رسانی هستند.

به گزارش ایسنا، طرح امدادونجات زمستانی جمعیت هلال احمر از تاریخ ۲۰ آذرماه آغاز شده و تا ۲۵ اسفندماه سالجاری ادامه خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار