همان‌طور که در بخش اول گفته شد ما قصد داریم در این مقاله شما را با بهترین کیت‌ها و بسته‌های هوایی برای مسافرانی که بلیط هواپیما خریداری کرده‌اند، آشنا کنیم. همان‌طور که گفته شد این کیت‌ها، بستگی به نوع ایرلاین و کلاس پرواز خارجی یا داخلی دارد پس با ما همراه شوید تا در ادامه برترین‌ها را به شما معرفی کنیم.
کد خبر: ۸۱۲۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷ 07 January 2020

همان‌طور که در بخش اول گفته شد ما قصد داریم در این مقاله شما را با بهترین کیت‌ها و بسته‌های هوایی برای مسافرانی که بلیط هواپیما خریداری کرده‌اند، آشنا کنیم. همان‌طور که گفته شد این کیت‌ها، بستگی به نوع ایرلاین و کلاس پرواز خارجی یا داخلی دارد پس با ما همراه شوید تا در ادامه برترین‌ها را به شما معرفی کنیم.

 

1- بسته‌های ویژه کلاس درجه یک و تجاری کاتای پاسیفیک (Cathay Pacific)

بسته‌های ویژه کاتای پاسیفیک (Cathay Pacific)

بسته‌های ویژه‌ای که کاتای پاسیفیک برای کلاس تجاری پرواز خارجی یا داخلی خود در نظر گرفته است؛ یک کیف از برند آسوپ است که شامل یکسری لوازم بهداشتی برای پوست از شرکت معروف استرالیایی Aesop and Jurlique است. این شرکت هوایی این بسته‌ها را در اختیار مسافرانی که بلیط هواپیما برای کلاس تجاری تهیه‌کرده‌اند، قرار می‌دهند.

داخل این کیفی که به مسافران می‌دهند یک کرم دست و صورت، کرم مرطوب‌کننده، چشم‌گیر، گوش گیر، ماسک خواب قرار دارد. نکته جالب دیگری که وجود دارد در سفر به هنگ‌کنگ کیف برند آسوپ به رنگ شتری است که در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

2- بسته‌های ویژه کلاس درجه یک و تجاری اتحاد

 

بسته‌های ویژه اتحاد

هواپیمایی اتحاد به مسافران خود یک پیشنهاد ویژه می‌دهند این پیشنهاد ویژه یک سوییت سه خوابه با خدمتکار است. روتختی این سوییت از کتان ایتالیایی است و همین طور حمام شخصی دارد. علاوه بر این موارد شامل محصولات آکوا دی پارما و لباس‌های راحتی کریستین لاکرویکس نیز می‌باشد.

مسافرانی که بلیط هواپیما برای کلاس تجاری این شرکت هوایی تهیه‌کرده‌اند، بسته‌ی ویژه خواب راحت را دریافت می‌کنند. این بسته شامل ماسک خواب و لوازم دیگری که برای خواب راحت نیاز می‌شود، است. علاوه بر این وسایل مسافران در طول پرواز خارجی کرم لب، مرطوب‌کننده های بسیار خوب و همین طور ویتامین E دریافت می‌کنند.

آژانس هواپیمایی سام سیر، در زمینه ویزای توریستی شنگن و بلیط خارجی و تور اسپانیا و بالی از طریق سفارت بالی در تهران و برگزاری تورهای انفرادی و گروهی به هر مقصدی در اروپا و حوزه شنگن، سوابق درخشان و نظرات مثبت مسافران این مسیر که با این آژانس هواپیمایی سام سیر افتخار همراهی را داده اند، را دارا می باشد.

سام سیر با داشتن کادر حرفه ای و مجرب و مطلع در این زمینه و بلیط خارجی و تور اسپانیا می تواند بهترین خدمات ویزای اروپا، ویزای شنگن، تور اروپا، تور اسپانیا ، تور فرانسه، تور پاریس و تور موریس بلیط خارجی... را به شما در کمترین زمان ممکن این آژانس هواپیمایی سام سیر ارائه بدهد.  

 

3- بسته‌های ویژه کلاس درجه یک و تجاری یونایتد (United)

 بسته‌های ویژه یونایتد (United)

 

یونایتد پولاریس در سال 2016 به صورت طوفانی شروع به کار کرد. منظور از طوفانی این است آنها با استفاده از لم گاه جهانی، فضای بسیار راحت برای خواب، غذای جدید و دو کیت ویژه توانستند بسیار معروف شوند. یکی از این بسته‌ها برای مسافرانی است که بلیط هواپیما برای کلاس تجاری خریداری کرده‌اند و بسته‌ی دیگر برای کلاس درجه یک در نظر گرفته‌شده است.

این بسته‌ها در طول پرواز خارجی به مسافران داده می‌شود. این بسته‌ها شامل یک کیف است که برای کلاس تجاری به رنگ آبی و برای کلاس درجه‌ی یک قهوه‌ای مایل به زرد است.

در داخل کیف یکسری وسایل وجود دارد این وسایل عبارت‌اند از: چشم‌گیر، گوش گیر، برچسب لطفاً مزاحم نشوید، جوراب و دستمال و همین طور یکسری لوازم بهداشتی مثل کرم دست کاوشد (Cowshed)، بالم لب، مرطوب‌کننده، دستمال مرطوب، خوشبوکننده، مسواک، نخ دندان، خمیردندان، قرص خوشبوکننده دهان، دستمال، عینک و همین طور ضدعفونی‌کننده دست.

علاوه بر بسته‌های ویژه یک پیژامه جدید یونایتد جذاب وجود دارد که برای پرواز خارجی بالای 12 ساعت در نظر گرفته‌شده است. البته نکته ی ای که باید گفت این است که تعداد این بیژامه ها متناسب با تعداد مسافرانی که بلیط خارجی یا داخلی هواپیما تهیه‌کرده‌اند نیست؛ بنابراین اگر قصد دارید از این بیژامه ها استفاده کنید قبل از شروع پرواز خارجی در خواست خود را به مهمانداران هواپیما اعلام کنید.

شما می‌توانید برای خرید بلیط خارجی یا داخلی به هر مقصدی با آژانس هواپیمایی سام سیر تماس بگیرید و با کارشناسان فروش آژانس صحبت کنید یا می توانید از طریق سایت سام سیر اطلاعات لازم را کسب کنید.

منبع: بلیط خارجی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار