فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: بزرگ‌ترین هنر هیأت رزمندگان ثارالله در استان همدان این است که بتوانیم به نیروی تراز انقلاب اسلامی برسیم که در کشور ما شدنی است.
کد خبر: ۸۰۸۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ 25 December 2019
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: بزرگ‌ترین هنر هیأت رزمندگان ثارالله در استان همدان این است که بتوانیم به نیروی تراز انقلاب اسلامی برسیم که در کشور ما شدنی است.

به گزارش تابناک همدان، سردار مظاهر مجیدی در پنجمین همایش استانی خادمین هیأت رزمندگان ثارالله همدان با بیان اینکه این هیأت یادگار سردار شهید همدانی است، افزود: به سردار شهید عرض کردیم که پس از شهادت شما، نام این هیأت را از نام شما خواهیم گرفت و امروز از هیأت رزمندگان ثارالله انتظار داریم نیروی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کند.

وی با اشاره به اینکه رئیس هیأت امنا هیأت رزمندگان همچنان سرلشگر شهید حاج حسین همدانی است، اظهار داشت: امیدواریم وظایفی که این سردار شهید بر عهده ما گذاشتند به خوبی انجام دهیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تأکید بر اینکه در سال‌های آغازین کار، هیأت رزمندگان تنها هیأت فعال در همدان بود تصریح کرد: امروز ۳۳ هیأت در سطح استان فعال است و برنامه‌های مختلفی توسط آن‌ها در طول سال انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه باید کار را به نسل جوان بسپاریم ادامه داد: این جوانان باید امور هیأت را در دست بگیرند تا در گام دوم انقلاب فعالیت‌ها با قدرت بیشتر انجام شود.

مجیدی خاطرنشان کرد: امروز رزمندگان جوان در سپاه، بسیج و پیشکسوتان را در کنار هم داریم و امید است که این حرکت در همه شهرستان‌ها عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه ما باید برای ظهور فرج آقا امام زمان (عج) زمینه‌سازی کنیم گفت: برای زمینه‌سازی ظهور به ویژه با توجه به تهاجم فرهنگی و سایر تهاجم‌هایی که بر ما وارد است، وظیفه سنگینی برای تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب داریم.


وی با بیان اینکه سردارهمدانی تفکر انقلابی و مقاومت در کشور‌هایی که باور‌های شیعی نداشتند را عملیاتی کرد اضافه کرد: اگر سوریه هشت سال در مقابل آمریکا مقاومت کرد، حاصل زحمات شبانه‌روزی سردار همدانی بود.

مجیدی تحقق تمدین نوین اسلامی را جزو اصول دانست و گفت: این اقدام به یک همت بزرگ نیاز دارد که توسط هیأت‌ها شدنی است.

وی با بیان اینکه آنچه امروز نظام جمهوری اسلامی نیاز دارد این است که وظیفه سربازی خود را به خوبی انجام دهیم اظهار کرد: نیروی انقلابی ما باید به این باور برسد که در رکاب رهبری بتواند به رزم بپردازد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه ما به اوج قله رسیدیم افزود: آمریکا و استکبار در تلاش هستند ما را از اوج قدرت به زیر بکشند، اما عنایت خدا به جمهوری اسلامی یک رهبر حکیم و فرزانه است که تاکتیک‌های دشمن را به خوبی می‌بیند و راهکار مقابله را به ما ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس نیز مردم توانستند تهدید بزرگ دشمن را به فرصت تبدیل کنند تصریح کرد: امروز اگر دوام و بقایی است به دلیل ایثار دوره دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه یکی از تاکتیک‌های ما انجام درست وظایف هیأت رزمندگان است افزود: باید هرچه بیشتر در جذب جوانان تلاش کنیم تا این هیأت به اهداف والای خود برسند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار