مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با برشمردن اقدامات شاخص و ویژه صندوق علی الخصوص طی سال جاری، گفت: جایگاه و نقش صندوق نسبت به گذشته و نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه متمایز بوده است.
کد خبر: ۸۰۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹ 21 December 2019

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در گردهمایی مدیران استانی و ستادی که با حضور دکتر منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ستاد مرکزی صندوق برگزار شد با برشمردن اقدامات شاخص و ویژه صندوق علی الخصوص طی سال جاری، جایگاه و نقش صندوق را نسبت به گذشته و نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه متمایز برشمردند.

گردهمایی مدیران استان‌ها و ستاد صندوق کارآفرینی امید برگزارشدبه گزارش تابناک همدان، دکتر نوراله زاده به مراسم افتتاح ۴۶طرح اشتغال پایدار روستائی صندوق کارآفرینی امید در حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس در استان آذربایجان شرقی اشاره نمود و اظهار داشت: این مراسم افتتاح طرح‌ها و ارائه گزارش مستقیم صندوق به رئیس جمهور برای اولین بار صورت گرفت که نشان دهنده اهمیت و کیفیت خدمات ارائه شده می‌باشد.

وی درخصوص تفاهم نامه‌های منعقد شده با سایر دستگاه‌های اجرایی گفت: عملکرد مثبت و شفاف صندوق باعث شده تا دستگاه‌های اجرایی در بین بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات، علاقمند به همکاری با صندوق باشند به عنوان مثال در تفاهم نامه همکاری مشترک ایجاد ۲۰ هزار نیروگاه خورشیدی با ظرفیت پنج کیلو وات با عنوان "جهاد روشنایی" سازمان برنامه و بودجه و سازمان بسیج مستضعفین مشترکا پیشنهاد دادند که صندوق دستگاه عامل پرداخت این تسهیلات باشد که براساس آن، ۳۵۰ میلیون ریال از محل قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری در مناطق مرزی و غیر مرزی پرداخت خواهد شد.

وی در ادامه از عملکرد مثبت استان کرمانشاه در پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان قدردانی کرد و افزود: در بخش زلزله عملکرد بسیار خوبی داشته ایم. مدیریت صندوق استان کرمانشاه تلاش بسیار خوبی را در این مدت انجام دادند که جا دارد از زحمات همکاران استان کرمانشاه تقدیر و تشکر کنم.

 نوراله زاده گفت: مجموع متوسط چهار موسسه عامل ۷۷% بودجه ابلاغیه را دریافت و تخصیص دادند در حالی که صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه به تنهایی ۱۰۰% بودجه ابلاغی را جذب و پرداخت نمود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در ادامه افزود: در بخش طرح‌های حمایتی بعنوان مثال در همکاری با کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) باز بیشترین فعالیت متعلق به صندوق کارآفرینی امید است که ۸۰ درصد اعتبارات ابلاغ شده را تخصیص داده است بطوریکه متوسط چهار موسسه عامل ۶۶ درصد می‌باشد.

نوراله زاده با اشاره به موفقیت‌های خوب صندوق در طرح‌های خرد، کوچک و روستایی گفت: این دقیقا همان تخصص ماست که طرح‌های خرد و کوچک را حمایت کنیم و توانمندشان کنیم در حالی که بانک‌ها به این موضوعات راغب نیستند.

مدیرعامل صندوق در پایان افزود: امیدوارم تا پایان سال مجموعه دوستان وهمکاران تلاش خود را مضاعف کرده تا بتوانیم سالی بهتر از سال موفق ۹۷ داشته باشیم.

حضور کارآفرینان صندوق در برنامه دیدار با مقام معظم رهبری، برگزاری دوره آموزشی بین المللی سیرداپ، برگزاری جلسه هیأت مدیره و قدردانی اعضای هیدت مدیره از اقدامات صورت گرفته، برنامه افتتاح طرح‌های صندوق در هفته دولت در کل کشور با حضور مدیران ستادی که مورد توجه مسئولان استانی و ملی قرار گفت، حمایت از برنامه کارآفرینی میدون و... از دیگر مواردی بود که توسط دکتر نوراله زاده مورد توجه قرار گرفت.

ارائه گزارش عملکرد معاونین و مدیران ستادی و ارائه گزارش نمایندگان استان‌ها و پرسش و پاسخ و قدردانی از مدیران برتر در بخش تجهیز منابع از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

 

گردهمایی مدیران استان‌ها و ستاد صندوق کارآفرینی امید برگزارشد

 

گردهمایی مدیران استان‌ها و ستاد صندوق کارآفرینی امید برگزارشد

 

گردهمایی مدیران استان‌ها و ستاد صندوق کارآفرینی امید برگزارشد

 
گردهمایی مدیران استان‌ها و ستاد صندوق کارآفرینی امید برگزارشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار