مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: طی هفته جاری تعداد ۲۵ میلیون و ۹۱۱ هزار و ۶۰ سهم متعلق به ۲۵۴ شرکت در بورس همدان مبادله شد.
کد خبر: ۸۰۳۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵ 04 December 2019
مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: طی هفته جاری تعداد ۲۵ میلیون و ۹۱۱ هزار و ۶۰ سهم متعلق به ۲۵۴ شرکت در بورس همدان مبادله شد.

به گزارش تابناک همدان، علی اسکندری افزود: طی هفته جاری بیش از ۱۷ میلیارد سهم و حق تقدم به ارزش تقریبی ۸۷ هزار میلیارد ریال در تالار‌های بورس اوراق بهادار در کل کشور معامله شد.

وی گفت: این هفته در بورس منطقه‌ای همدان هم تعداد ۲۵ میلیون و ۹۱۱ هزار و ۶۰ سهم متعلق به ۲۵۴ شرکت به ارزش ۱۵۲ میلیارد و ۴۵۳ میلیون و ۱۴۲ هزار و ۱۸۶ ریال مبادله شد که ۵۸ درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۴۲ درصد نیز مربوط به فروش سهام بوده است.

اسکندری گفت: همچنین طی این هفته ۴۰ نفر در دوره‌های آموزشی بورس که برای عموم علاقمندان برگزار می‌شود شرکت کرده و با مفاهیم بازار سرمایه و نحوه سرمایه گذاری در بورس آشنا شدند.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان عنوان کرد: امروز چهارشنبه شرکت‌های گروه مپنا، ارتباطات سیار ایران و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشتند و بانک تجارت، بانک ملت و ماشین سازی اراک پربیننده‌ترین شرکت‌های بورس بودند.

اسکندری گفت: شاخص کل بورس در هفته جاری معادل ۳۲۲ هزار و ۵۲۸ واحد بود که نسبت به هفته گذشته ۱۱ هزار و ۲۹۸ واحد افزایش یافت.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان اضافه کرد: همچنین شاخص کل فرابورس هم با ۱۳۵ واحد افزایش به رقم ۴ هزار و ۱۹۶ واحد رسید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار