نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، گفت: رفع مشکلات تولیدکنندگان، استفاده از ظرفیت‌های مردمی در امر اقتصاد و واگذاری امور به بخش خصوصی به معنای واقعی باید انجام شود و اقتصاد عرصه‌ای برای تهاجم دشمنان شده و با تحریم، ممنوعیت صادرات و قاچاق کالا قصد براندازی صنایع و تولید کشورمان را دارند.
کد خبر: ۸۰۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۲ 04 December 2019

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، گفت: رفع مشکلات تولیدکنندگان، استفاده از ظرفیت‌های مردمی در امر اقتصاد و واگذاری امور به بخش خصوصی به معنای واقعی باید انجام شود.

به گزارش تابناک همدان، آیت الله شعبانی موثقی در آیین گشایش ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان همدان افزود: اقتصاد عرصه‌ای برای تهاجم دشمنان شده و با تحریم، ممنوعیت صادرات و قاچاق کالا قصد براندازی صنایع و تولید کشورمان را دارند.

وی ضمن تقدیر از مدیران استانی خاطر نشان ساخت: در رایزنی هایی که با صاحبان صنایع داشته ایم دریافتیم که مدیران دولتی برای حمایت و پشتیبانی از فعالان اقتصادی کوتاهی نمی‌کنند. 

آیت الله شعبانی تاکید کرد: تنها مدیران خوب و توانمند در این میدان سخت می‌توانند واحد تولیدی خود را سرپا نگه داشته و به تولید و اشتغال ادامه بدهند.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه دولت و حاکمیت در چنین شرایطی از تصدی گری در عرصه اقتصاد بکاهد، گفت: قوای مقننه و مجریه تسهیلگر و حلال مشکلات اقتصادی باشند.

آیت الله شعبانی موثقی با ابراز خرسندی از شرکت یکصد واحد تولیدی در نمایشگاه توانمندی صنایع استان همدان خطر نشان ساخت: قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بی شماری در این منطقه وجود دارد که نیازمند توجه ویژه است.

حجت الاسلام شعبانی با تاکید بر رونق تولید داخلی و گرایش به سمت مصرف کالا‌های داخلی تصریح کرد: امیدواریم این نمایشگاه زمینه پیشرفت و توسعه صنایع داخلی را فراهم کند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی همدان  نیز در آئین گشایش نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط همدان گفت: این نمایشگاه تا ۱۵ آذر برای بازدید مردم دایر است و یکصد واحد تولیدی برتر محصولات متنوع خود را در این نمایشگاه عرضه می کنند.

محمدرضا بادامی هدف از راه‌اندازی این نمایشگاه را معرفی ظرفیت و توان کارخانه ها و واحدهای تولیدی استان بیان کرد و گفت: این نمایشگاه فرصتی برای رفع مشکلات صنایع است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر صنایع، خوشه های مبل و منبت، چرم، پوشاک کِردآباد، کشمش ملایر و سفال لالجین نیز در این نمایشگاه حضور دارند و محصولات خود را معرفی می کنند.

بادامی از ویژگی های این نمایشگاه به حضور رایزنان اقتصادی ایران در کشورهای عراق، سوریه، لبنان، ترکیه و ازبکستان اشاره کرد و گفت: این افراد به صاحبان صنایع صادرات محور مشاوره و راهنمایی می دهند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان نیز گفت: پنج هزار متر مربع از فضای این نمایشگاه به مدت چهار روز در اختیار صنایع مطرح استان قرار گرفته است.

حمید گلی پور افزود: کارگاه های آموزشی در کنار نمایشگاه تدارک دیده شده است و اساتید مجرب آموزش و مشاوره های مورد نیاز را در اختیار غرفه داران قرار می دهند.

وی با بیان اینکه هیات های تجاری و اقتصادی از سراسر ایران از این نمایشگاه دیدن می کنند ابراز امیدواری کرد: این فرصت منتج به عقد قراردادهای فروش برای تولیدکننده های استان شده و زمینه توسعه و تقویت صادرات کالاهای داخلی را فراهم آورد.

لازم به ذکر است که ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان همدان از امروز به مدت چهار روز در محل نمایشگاه‌های بین المللی همدان دایر و در معرض بازدیدکنندگان و علاقمندان است.

 
 
 
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط  در همدان استارت خورد/ حضور یکصد واحد تولیدی برتر در نمایشگاه
 
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط  در همدان استارت خورد/ حضور یکصد واحد تولیدی برتر در نمایشگاه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار