کد خبر: ۸۰۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶ 02 December 2019
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حکمی حسین اربابی را به‌سمت مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی منصوب کرد.

به‌گزارش تابناک همدان، از میراث‌آریا، در حکم دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، خطاب به حسین اربابی آمده است:

«با استناد به تبصره ۲ ماده ۱۷ اساسنامه کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران و بنابر پیشنهاد هیئت‌مدیره در صورت‌جلسه مورخ ۱۳۹۸/۹/۵ و نظر به تجارب جناب‌عالی، به سمت "مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران" منصوب می‌شوید.

ارائه برنامه عملیاتی سالیانه و بلند‌مدت در جهت ارتقای عملکرد کانون، سودآوری شرکت‌های در حال فعالیت، تعامل سازنده و موثر با حوزه‌های گردشگری به‌منظور ارتقای گردشگری کشور و نقش‌آفرینی در معرفی جاذبه‌های ایران، بازطراحی ساختار کانون در جهت عملیاتی کردن فعالیت‌ها و اقدامات و مدیریت اقتصاد‌محور فعالیت‌ها از جمله مأموریت‌هایی است که مورد انتظار است.

توفیق روز افزونتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حق خواستارم.»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار