مدیر اوقاف شهرستان  کبودراهنگ گفت: اوقاف آمادگی پرداخت ۷۶ میلیون تومان برای احداث مدارس شبانه روزی و ۱۰ میلیون تومان هزینه جهت تجهیز و نوسازی مدارس دارد.
کد خبر: ۸۰۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴ 30 November 2019

مدیر اوقاف شهرستان  کبودراهنگ گفت: اوقاف آمادگی پرداخت ۷۶ میلیون تومان برای احداث مدارس شبانه روزی و ۱۰ میلیون تومان هزینه جهت تجهیز و نوسازی مدارس دارد.

به گزارش تابناک‌ همدان از کبودراهنگ، علی افشاری در نشست دوجانبه با مدیر آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به آمادگی پرداخت ۸۶ میلیون تومان از محل نیت واقف به آموزش و پرورش کبودراهنگ افزود: از ابتدای سال تا کنون برای رنگ آمیزی مدرسه حضرت مریم ۵ تومان، ایزوگام مدرسه شهید ضیایی ۱ میلیون، تعمیرات کلاس مدرسه حضرت زینب کبری ۲ میلیون، سرامیک مدرسه ضیایی ۶ میلیون. رنگ آمیزی مدرسه کوثر ۲ میلیون، رنگ امیزی مدرسه احمدی روشن ۲ و نیم میلیون و رنگ آمیزی مدرسه سمیه ۳ میلیون‌تومان هزینه شده است.

وی خاطر نشان ساخت: برای مدرسه روستای موقوفه شاوه و اوزون دره نیز ۹ میلیون تومان، روستای چهار بلاغ ۱۵ میلیون و پایگاه هوایی شهید نوژه هم ۱۰ میلیون‌تومان هزینه شده است.
 
مدیر آموزش و پرورش کبودراهنگ نیز در ادامه با اشاره به نیاز‌های مدارس بویژه مدرسه موقوفه مرحوم‌ امیرنظام بیان داشت: نیاز‌ها اولویت بندی می‌شود و طبق برنامه به اداره اوقوف اطلاع رسانی خواهد شد.

رضا عسگری افزود: نگرش مثبت و خوب رئیس اوقاف و امور خیریه کبودراهنگ در بحث فرهنگی و آموزشی جای بسی شکر و تقدیر دارد این نوع دید امیدوار کننده است اقدامات و خدمات شایسته مدیریت این مجموعه در این مدت کوتاه بسیار مطلوب می‌باشد ما همکاری و تعامل بسیار خوبی طی سال‌ها بر اساس نیت واقف با اوقاف داشته ایم.

وی ادامه داد: نیاز‌ها بیشتر تعمیراتی، نقاشی و سرویس بهداشتی است و بخش دیگر نیز تجهیزاتی نظیر قفسه، میز و نیمکت و کامپیوتر و ...می‌باشد.
اوقاف شهرستان کبودراهنگ پیشرو در احداث و تجهیز مدارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار