مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان:
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: تولیدات و فعالیت‌های حوزه هنری همدان، گامی موثر در شناخت و معرفی زیست بوم فرهنگی استان است و از اقدامات ماندگار حوزه هنری استان، تدوین دانشنامه همدان است که در کنار سایر ماموریت‌های متنوع سازمانی اش به خوبی انجام می‌پذیرد.
کد خبر: ۸۰۰۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵ 27 November 2019

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: تولیدات و فعالیت‌های حوزه هنری همدان، گامی موثر در شناخت و معرفی زیست بوم فرهنگی استان است.

 حوزه هنری همدان پیشتاز در عرصه شناخت و معرفی زیست بوم فرهنگی
به گزارش تابناک همدان، حجت الاسلام ظهیری در نشستی که با حضور رئیس حوزه هنری همدان، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و مدیرکل برنامه ریزی، فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد ، افزود: از اقدامات ماندگار حوزه هنری استان، تدوین دانشنامه همدان است که در کنار سایر ماموریت‌های متنوع سازمانی اش به خوبی انجام می‌پذیرد.

 وی در ادامه به کشف و پرورش استعداد‌ها در حوزه هنری همدان اشاره کرد و تصریح کرد: حوزه هنری استان همدان در شناسایی چهره‌های هنری همدان ورود مطلوبی داشته است.

رئیس حوزه هنری استان همدان نیز در این جلسه، حوزه هنری همدان را نهادی چالاک و پیشتاز در تولیدات مکتوب دانست و تصریح کرد: راه اندازی خانه کودک و نوجوان از ۹ از سال پیش، برگزاری کارگاه‌های تخصصی در رشته‌های مختلف هنری با رویکرد شناسایی و پرورش استعدادها، تولیدات مکتوب در زمینه‌های گوناگون، تولید آلبوم‌های موسیقی، تولید و اجرای نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی با رویکرد مذهبی و برگزاری شب‌های آواز هگمتانه بخشی از اقدامات وفعالیت‌های حوزه هنری همدان می‌باشد.

سید محمدباقر حسینی با اشاره به تدوین دانشنامه استان همدان گفت: در ابتدای راه اندازی پروژه دانشنامه تولید ۱۱۰ جلد عنوان کتاب مد نظر بود که با توجه به گستردگی مطالب، وجود ظرفیت بالا در استان و استقبال پژوهشگران توانمند و تبیین بخش انقلاب و دفاع مقدس، پیش بینی می‌شود به ۳۰۰ عنوان کتاب نیز برسد.

همچنین در این جلسه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، حوزه هنری را تقویت کننده بُعد تبلیغی سازمان دانست و اظهار داشت: هم افزایی بین سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری می‌تواند در انتقال مفاهیم اسلامی ناب و اصیل به قشر جوان نقش آفرین باشد.

محمد روح الامینی در ادامه تصریح کرد: برای تحقق این هم افزایی جلسات فنی و صمیمی متعددی در سطح مدیران ستادی سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری برگزار می‌شود.

در ادامه مدیرکل برنامه ریزی، فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان تبلیغات اسلامی توجه به زیست بوم فرهنگی را از رویکرد‌های مدیریت جدید سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد و گفت: برماست تا ابعاد مختلف این زیست بوم را شناسایی کنیم و با بهره گیری از آن به سمت اهداف والای اسلام و انقلاب حرکت کنیم.

غلامرضا محمدی افزود: هنرمندان و منابع انسانی از اجزای اصلی زیست بوم فرهنگی کشور هستند.
 
حوزه هنری همدان پیشتاز در عرصه شناخت و معرفی زیست بوم فرهنگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار