فرمانده انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری ۲ نفر از عوامل اغتشاشات و حمله به بانک مسکن شهرستان شهریار در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۰۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹ 25 November 2019
فرمانده انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری ۲ نفر از عوامل اغتشاشات و حمله به بانک مسکن شهرستان شهریار در همدان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان از مهر، سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت باطری کامیون در شهر همدان، اکیپی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی به محل اعزام و با بررسی‌های میدانی و بازبینی دوربین‌های مدار بسته مشخص شد، سارقان ۲ نفر بودند که با خودرو پژو پارس سفید رنگ اقدام به سرقت کرده اند.

وی افزود: با شگرد‌های خاص پلیسی و اقدامات اطلاعاتی مشخص شد، متهمان در مسیر تهران به کرمانشاه در حرکت هستند که خودروی آن‌ها توسط ماموران پلیس آگاهی استان همدان شناسایی و متوقف شد.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: در بازرسی از این خودرو، اموالی از قبیل: گوشی، انگشتر، گردنبند، کارت عابر بانک، شمشیر، چاقوی بزرگ و تعدادی تصویر اوراق بانکی نیمه سوخته بانک مسکن شهریار و مقادیری مواد مخدر کشف شد.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی، در تحقیقات و بازجویی‌های فنی، به ۳ فقره سرقت باطری کامیون و پیکان وانت در شهر همدان اعتراف و اظهار داشتند دراغتشاشات تهران وشهرستان شهریار شرکت داشته و این اسناد بانکی را در حمله به بانک مسکن شهریار سرقت کرده اند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: هر ۲ متهم دارای سوابق متعددی از جمله شرارت، چاقو کشی وسرقت مسلحانه می‌باشند که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
کد خبر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار